Kvalmestillende

Kosmo.

Prøver på nr 3
Junibollene 2023
Mailykken 2025
Hei! Har fått kvalmestillende, tatt i går og i dag, men synes ikke det hjelper, kan det hjelpe etterhvert?
 
Jeg startet på Xonvea i går, og opplever stor bedring allerede. Greier å få i meg mat nå i alle fall, og det er en seier. Det skal sies at jeg ikke har vært spesielt plaget av oppkast, kun en forferdelig kvalme gjennom hele døgnet, og kun enkelte episoder med oppkast. Kan være at det tar lengre tid å oppnå effekt dersom en f.eks sliter med oppkast? Vet ikke hvordan plaget du har vært eller hvilken type kvalmestillende du har fått. Uansett, lykke til - håper du snart blir bedre :-)
 
Etter råd fra legen tar jeg Postafen på kvelden. Postafen gjør at man blir veldig trøtt, så nytter ikke å ta det på dagtid. Men når jeg tar det på kveldstid fortsetter virkningen dagen etterpå. Foreløbig har det vært nok for meg, selv om jeg føler meg litt uggen på dagen uansett.
 
Etter råd fra legen tar jeg Postafen på kvelden. Postafen gjør at man blir veldig trøtt, så nytter ikke å ta det på dagtid. Men når jeg tar det på kveldstid fortsetter virkningen dagen etterpå. Foreløbig har det vært nok for meg, selv om jeg føler meg litt uggen på dagen uansett.
Jeg har og fått postafren, kanskje jeg skal prøve å ta den på kvelden da, eller spørre etter xonvea istedenfor :depressed:
 
Hentet ut Xonvea i dag, spent på om det gir god effekt. Afipran funker bare om eg tar det før eg blir kvalm, slik at eg får spist. Merker at alt blir verre på tom mage
 
Hentet ut Xonvea i dag, spent på om det gir god effekt. Afipran funker bare om eg tar det før eg blir kvalm, slik at eg får spist. Merker at alt blir verre på tom mage
Her har xonovea fungert bra. Føler den verste kvalmen er borte, og jeg kan spise mer ting. Får ikke de brekningene som jeg hadde før. Håper det hjelper for deg! :happy:
 
Back
Topp