Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalmestillende er ingen mirakelkur desverre. Kvalmestillende skal forebygge brekninger og oppkast, men tar ikke knekken på kvalmen desverre. Håper du blir bedre.Hei! Har fått kvalmestillende, tatt i går og i dag, men synes ikke det hjelper, kan det hjelpe etterhvert?
Jeg har og fått postafren, kanskje jeg skal prøve å ta den på kvelden da, eller spørre etter xonvea istedenforEtter råd fra legen tar jeg Postafen på kvelden. Postafen gjør at man blir veldig trøtt, så nytter ikke å ta det på dagtid. Men når jeg tar det på kveldstid fortsetter virkningen dagen etterpå. Foreløbig har det vært nok for meg, selv om jeg føler meg litt uggen på dagen uansett.
Her har xonovea fungert bra. Føler den verste kvalmen er borte, og jeg kan spise mer ting. Får ikke de brekningene som jeg hadde før. Håper det hjelper for deg!Hentet ut Xonvea i dag, spent på om det gir god effekt. Afipran funker bare om eg tar det før eg blir kvalm, slik at eg får spist. Merker at alt blir verre på tom mage
Koss synes du Xonvea e sammenlignet med afipran?? Afipran har så å si ingen effekt hos mæHentet ut Xonvea i dag, spent på om det gir god effekt. Afipran funker bare om eg tar det før eg blir kvalm, slik at eg får spist. Merker at alt blir verre på tom mage
Funker greit, så lenge magen ikke blir tom. Tar full dose.. skam trøtt og tidvis fortsatt kvalm. Funker bedre enn afipran, men har måtte ta afipran i tillegg noen dagerKoss synes du Xonvea e sammenlignet med afipran?? Afipran har så å si ingen effekt hos mæ
Legen min villa ikke skriv resept på den siden hu ment at den ikke funka. Fortell mæ at du har en lat lege uten å fortell mæ det… skal bytte fastlege snart heldigvisFunker greit, så lenge magen ikke blir tom. Tar full dose.. skam trøtt og tidvis fortsatt kvalm. Funker bedre enn afipran, men har måtte ta afipran i tillegg noen dager
Skader jo ikke å prøve tenker eg.. merkelig fastlege du harLegen min villa ikke skriv resept på den siden hu ment at den ikke funka. Fortell mæ at du har en lat lege uten å fortell mæ det… skal bytte fastlege snart heldigvis