Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte xonvea sist med god effekt, blir dog ganske trøtt av de. Men heller trøtt enn kvalm for min delHer har kvalmen kommet, og jeg tror det er på tide å få noe kvalmestillende. Har dere noe å anbefale? Og evt bivirkninger?
Hvilken uke er du i nå??Jeg kontaktet lege i dag for å få resept, aner ikke hva jeg får. Men håper det er noe som gir god effekt Er såå sykt kvalm. Klarer ikke spise
6+3 i dag Har blitt gradvis Værre de siste dagene.. gikk fra null symptomer til kvalme og trøtthet på null komma niks. Fikk embagyn utskrevet i dag, skal være noe ala xonvea. Tok første pillen nå i kveld, så håper jeg får dratt på jobb i morgen..Hvilken uke er du i nå??
Jeg gikk på postafen (reseptfritt) sist og tok da en tablett hver morgen og kveld. Måtte ta det et par dager før det fikk full effekt, men da hjalp det veldig. Hadde også resept på afipran som jeg tok ved behov i tillegg, men det skulle jeg bruke minst mulig av.Skal ikke til legen før neste fredag.. Er det man få på apoteket ok?
Jeg ringte bare legekontoret, har ikke time hos lege selv før 23 sept. Fikk resept på kvalmestillende uten å måtte fysisk møte opp Syns generelt det man får på resept fungerer bedre enn det som er reseptfritt.Skal ikke til legen før neste fredag.. Er det man få på apoteket ok?
Jeg har ikke vært hos den legen før så er ikke like lett tror jeg å få tak i resept..Jeg ringte bare legekontoret, har ikke time hos lege selv før 23 sept. Fikk resept på kvalmestillende uten å måtte fysisk møte opp Syns generelt det man får på resept fungerer bedre enn det som er reseptfritt.
Ah, kjedelig. Da kan det være det stiller seg litt annerledes. Men du kan jo ringe dem å høre, skader ikkeJeg har ikke vært hos den legen før så er ikke like lett tror jeg å få tak i resept..
Jeg har vært og henta ut xonvea nå. Tok første tablett for en time siden. Hvor lang tid tar det før det virker?Jeg brukte xonvea sist med god effekt, blir dog ganske trøtt av de. Men heller trøtt enn kvalm for min del
Dette er omtrent som meg! I går 6+0 kicka alt inn, og spydde 3 ganger. I dag har jeg omtrent bare ligget i senga. Får ikke i meg noe. Håper kvalmestillende snart.6+3 i dag Har blitt gradvis Værre de siste dagene.. gikk fra null symptomer til kvalme og trøtthet på null komma niks. Fikk embagyn utskrevet i dag, skal være noe ala xonvea. Tok første pillen nå i kveld, så håper jeg får dratt på jobb i morgen..
Følt det tok ett par dager før full effekt, har du fått opptrappings plan?Jeg har vært og henta ut xonvea nå. Tok første tablett for en time siden. Hvor lang tid tar det før det virker?
Såpass ja.. vil helst at det skal virke asap. Nei, det står 4 tabletter om dagen, men det synes jeg hørtes mye ut. Og dyrt! Hvor mye tar du?Følt det tok ett par dager før full effekt, har du fått opptrappings plan?
Usj, det er helt forferdelig. Jeg har fortsatt ikke spydd, men jeg hater å spy, så jeg stenger det nede enn så lenge. Fungerer hverken med mann eller barn om dagen, så glad jeg har han som tar absolutt alt nå, uten å klage.Dette er omtrent som meg! I går 6+0 kicka alt inn, og spydde 3 ganger. I dag har jeg omtrent bare ligget i senga. Får ikke i meg noe. Håper kvalmestillende snart.
Okei. Da har du bare gått rett på 4, jeg fikk sånn her: MOT SVANGERSKAPSKVALME 2 tabletter kveld Kan beholde den dose om god effekt dagen etter Eventuelt øke dagvis fra 1 tablett morgen og 2 tabletter kveld eventuelt 1 tablett morgen, 1 tablett formiddag 2 tabletter kveld.Såpass ja.. vil helst at det skal virke asap. Nei, det står 4 tabletter om dagen, men det synes jeg hørtes mye ut. Og dyrt! Hvor mye tar du?
Takk for svar! Da tar jeg litt lavere dose først, og ser hvordan jeg responderer på det.Okei. Da har du bare gått rett på 4, jeg fikk sånn her: MOT SVANGERSKAPSKVALME 2 tabletter kveld Kan beholde den dose om god effekt dagen etter Eventuelt øke dagvis fra 1 tablett morgen og 2 tabletter kveld eventuelt 1 tablett morgen, 1 tablett formiddag 2 tabletter kveld.
Jeg tar de ikke nå, bank i bordet ikke noe kvalm. Men tok det da jeg var gravid i vår.
Hvis du ikke har effekt så er Afipran mer effektivt/sterkere. Eventuelt Phenergan.
Oslo jordmor og ultralydklinikkKvalmen kom i dag, men er fortsatt ikke så ille at jeg trenger resept på noe. MEEEN, har postafen i medisinskapet og leser at dette skal man ikke bruke. Hører likevel om flere som har brukt/bruker det i graviditeten. Noen som vet om det er trygt? Hadde vært greit å ha i tilfelle, og fram til jeg får resept om jeg trenger noe sterkere.