Kvalmestillende

Teeny

Teeny
Julegavene 2019
Marsboerne 2023
Aprilspirene 2023
Har begynt å ta kvalmestillende forå forebygge kvalmen som så smått har begynt å komme.
Lurte på om noen andre har hatt ekstrem svangerskapskvalme og hva føler dere hjelper mot kvalmen best av medisiner? Håper på å kunne slippe å bli sykemeldt denne gangen pga det.

Prostafen funker godt her, funket og bra forrige svangerskap :shy:
Hyperemesis 3 av 3 hittil. Hadde det vært anbefalt med prostafen som kvalmestillende når jeg gikk med første og andre for 11 og 16 år siden kunne jeg spart mange ødelagte tenner:wtf:

For min del gav ikke Postafen noe effekt. Fikk Afipran fungerte et par dager før det og hadde null effekt. I dag tar jeg Phenergan på kvelden og zofran ondansetron på morgenen, det fungerer greit, fortsatt kvalm og ikke fri for oppkast, men får nok opphold i løpet av dagen til at jeg får i meg noe

Jeg har så langt tatt tre tabletter afipran. Det har fungert for meg. Tar det kun når det er ekstra ille og jeg må for å klare å komme med på meg på jobb. Er nå i uke 12 og håper det værste er over.

Om du eventuelt vil unngå for mye piller kan jeg anbefale væskebehandling, tar noen timer, men formen min er aldri bedre enn de dagene jeg har fått det.

Back
Topp