Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var på en måte betryggende å høre at du har fått det samme. Syntes det var litt skummelt med en medisin jeg aldri har hørt om før.Bruker det samme som Rouge. Tar ikke bort alt kvalmen, man kaster ikke opp lengre. Prøvde postafen alene, phenergan og afipran før jeg fikk stemetil.
Gyn sa til meg at de ikke skriver ut zofran før etter 10 uker pga fare for misdannelser.
Jeg ble også veldig trøtt i starten, men nå merker jeg ikke så mye til det. Tar morgendosen ca 2 timer før jeg står opp, og jeg kommer meg helt fint opp det er viktig å prøve ut medisinen i noen dager før du kan si noe om den virker eller ikke.Jeg fikk postafen igår. Tar ikke kvalmen og gjør meg så ulidelig trøtt at jeg har sovet hele dagen i dag. Jeg håpte det skulle gi meg energi/overskudd til å tilbringe tid med barna i helga men det gjorde de absolutt ikke, så jeg kommer til å slutte på de. Ammer fortsatt i tillegg så må tenke på det også ift. medisinering
Jeg ble også veldig trøtt i starten, men nå merker jeg ikke så mye til det. Tar morgendosen ca 2 timer før jeg står opp, og jeg kommer meg helt fint opp det er viktig å prøve ut medisinen i noen dager før du kan si noe om den virker eller ikke.
Hvis du klarer deg uten så er jo det det beste det er ikke et alternativ for megJa det er greit. Men finner ikke noe informasjon om at det er greit å amme på postafen - heller tvert imot. Det står at det er sannsynlig med sederende effekt på barn som ammes og det synes jeg ikke akkurat er heldig. Så jeg vil nok prøve så godt jeg kan å klare meg uten.