Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er helt latterlig at ikke folk med ALVORLIG hypermesis kan få dette på blå resept, er jo kun snakk om noen måneder (noen ganger flere, men ikke over 8 )Fikk utskrevet zofran etter å ha prøvd alt,men det var så sykt dyrt at jeg hadde kommet til og brukt tusenvis av kroner i mnd på det! Er vel kunn kreft pasienter som får det på blå resept! Men det var det eneste jeg hadde effekt av! Fikk d intravenøst og da jeg var innlagt for væske!
Helt enig ,jeg kasta opp mellom 20-30 ganger i døgnet,til slutt hadde jeg ikke urin produksjon lengre,da måtte mannen få meg lagt inn,zofran å væske intravenøst gjorde susen! Brødskive me gulost var himmelen etter 4 dager uten mat bare vann og små mengder suppe!Synes det er helt latterlig at ikke folk med ALVORLIG hypermesis kan få dette på blå resept, er jo kun snakk om noen måneder (noen ganger flere, men ikke over 8 )
Gravide kan ta postafen ja Men er man veldig kvalm så snakk med lege
Ellers anbefaler jeg siden
Tryggmammamedisin, der kan du sende inn spørsmål anonymt og få svar innen 1-2 dager av fagfolk
Ja den er veldig bradenne er kjekk å lagre!