Kvalmestillende?

Miniinis

Elsker forumet
Er det vanskelig å få kvalmestillende av legen? Og dere som har prøvd/går på kvalmestillende, synes dere det hjelper? Jeg er så dårlig for tiden og midt i eksamenstiden, dårlig kombinasjon!

Sent from my LT22i using BV Forum

Ja det er reseptfritt,men du bør høre med legen om det er greit allikevel. Eller bare prøv akkupunktur,det funker! Ikke skadelig heller :-)

Jeg har en viss virkning av postafen, men blir så ekstremt trøtt at jeg sover hele dagen :/
Skal høre med legen om å få prøve noe annet, prøvde afipran sist uten effekt.
Gleder meg bare veldig til kvalmen gir seg :)

Åh, visste ikke det var reseptfritt :p skal til legen i morgen, så får prate med henne om det da. Håper på at kvalmen skal forsvinne snart, men det skjer vel ikke enda. Er bare 8+4 i dag, og sist var jeg kvalm til uke 15-16.

Jo postafen er reseptfritt, men phenergan er reseptbelakt, tenker å høre med legen min om å få det når hun bare får tid til å ringe meg :P Jeg er 8+3 i dag og kastet opp til godt etter uke 20 sist, men håper selve kvalmen blir bedre før det.

phenergan vart vidunderkuren her. Men må få den på resept.

Postafen anbefalte legen til meg i dag, men bare en tablett om dagen, han sa den skal være trygg, men vet ikke helt siden det står advarsel på den....
Afipran hadde ingen annen effekt en halvsidig hodepine og tåkete syn....

Postafen er brukt til gravide i flere år mot svangerskapskvalme så visst legen sier det er ok så er det det :-). Min lege å sa det men de på apoteket sa at det var ett prøve ut legemiddel. Ble man ikke bedre etter noen dager så skulle man ta kontakt igjen med legen.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Back
Topp