Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed om å kjøpe Postafen og prøve de, hadde god virkning igår men ikke den beste virkningen idag, jeg er "bare" kvalm da.
Satser på å bli bedre snart![]()
Har gått på postafen og afipran, postafen og Stemetil, zofran, alt har funka ei stund. Hadde ein god periode med zofran no i eit par veker men no er eg heilt utanfor igjen, så vurderer å spørre legen om å auke dosen av zofran eller få prøve phenergan. Ingen vits i å gå rundt daukvalm og spyende hvis ein kan få noko som hjelper. Prøver å unngå å bli innlagt på sjukehus igjen![]()
Jeg har begynt å spy hver morgen/formiddag, og vurderer å høre med legen når jeg skal dit på onsdag. Er kvalm stort sett hele dagen, innmari slitsomt![]()
Men jeg kastet opp maks 1 gang om dagen, så er ikke sikkert den hjelper om du er veldig dårlig :/
Jeg fikk afipran av legen, var skeptisk før jeg prøvde. Gikk på de 4-5 dager, og var like kvalm + at jeg ble svimmel og utafor. Kan jo ha vært innbilning, men jeg følte meg IKKE bedre med de. Så har heller klart meg uten. Men kan jo være andre tbl da![]()
Zofran så langt, heilt klart. Akkurat no er eg inne i ein negativ spiral der eg ikkje får i meg nok væske, blir kvalm og kaster opp pga dehydrering. Så eg satser på sjukehusinnleggelse ein av dei næraste dagane.Jeg fikk afipran men de hjelper ikkehva syns du hjalp best på det du har fått? Jeg er helt utslått av denne kvalmen :|
Zofran så langt, heilt klart. Akkurat no er eg inne i ein negativ spiral der eg ikkje får i meg nok væske, blir kvalm og kaster opp pga dehydrering. Så eg satser på sjukehusinnleggelse ein av dei næraste dagane.
Jeg tar Postafen. De fungerer kjempebra til meg![]()
Vært sykmeldt i 2 uker, og startet med Postafen den dagen jeg ble sykmeldt og nesten ikke vært kvalm i det hele tatt siden daFungerer postafen fortsatt for deg, Kristin? Så på en annen tråd at du er sykmeldt nå. Jeg ble sykmeldt i begynnelsen av denne uka pga oppkast og kvalme. Har tatt postafen 25 mg annenhver dag så langt og har ikke kastet opp de dagene (men likevel ikke vært bra). Virker som om andre her mener postafen ikke fungerer når en har brukt det en stund?