Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tenkte jeg også! Tenkte til og med at det var verre for fosteret enn for barnet jeg ammer. Fastlegen ville ikke gi meg blant annet xonvea fordi det kunne gi smerter og mageproblemer osv. gjennom morsmelken. Siden jeg fremdeles er i permisjon er det ikke så lett å holde ut denne kvalmen når jeg har en liten som trenger meg døgnet rundt.Medisinene som er trygge å bruke i svangerskapet må vel være trygge under amming også? Fosteret blir jo mye mer eksponert enn babyen/barnet som ammes? Jeg vet ikke altså, men det høres bare så ulogisk ut.
Den siden hadde ikke jeg hørt om. Takk for informasjon/tipsHar du eller lege sjekket med tryggmammamedisin..?
Kan være flere medisiner som kan brukes selv om Felleskatalogen oppgir noe annet.
Denner utrolig bra! Du kan sende inn eget spørsmål og få helt konkret svar som er utsrbeidet til deg og tar hensyn til alder på barnet, hvor mye du ammer osv. De har mye mer nyansert info enn pakningsvedleggene. Godt tips!Den siden hadde ikke jeg hørt om. Takk for informasjon/tips![]()