Kvalmere av å sove på dagen??

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
Er jo sååå trøtt, men viss jeg legger meg ned og sovner på dagen våkner jeg enda mer kvalm :/ Andre som også har det sånn eller??

Hmmm, jeg har det faktisk motsatt for tiden. Dvs jo mer jeg sover, jo mindre kvalm er jeg.
Så kjipt da, misunner deg ikke! Du har min fulle sympati. I forrige svangerskapet var jeg konstant kvalm, det var mildt sagt utmattende og forferdelig slitsomt!

Jeg bare krysser fingrene for at dette forsvinner rundt uke 12 (helst før) slik det gjorde forrige gang :) Sliiiiiten ;)

Jeg har ikke hatt tid til noen dag søvn enda;) så det aner jeg ikke. Men jeg kjenner at jo trøttere jo, kvalmere blir jeg...

Jeg har ikke hatt tid til noen dag søvn enda;) så det aner jeg ikke. Men jeg kjenner at jo trøttere jo, kvalmere blir jeg...

Hehe, ja skjønner at det ikke er bare bare å legge inn litt søvn på dagtid ;) Har bare merket at jeg våkner hver morgen av at jeg er kjempekvalm. Dette skjer også da dersom jeg sovner på dagtid, hjelper ofte meg bedre å bare slappe av enn å sovne... Men eeeeer jo så trøtt :p Jaja, satse på at 2 trimester blir energifullt og flott :D

Sist ble jeg skikkelig energifull fra uke 14-28 ca så gikk kurven nedover igjen;) håper det blir slik denne gangen også...

Har du prøvd kvalmestillende?

Ja jeg går på Afipran som tar av det værste. Var sånn med forrige man også så må bare prøve å holde ut så godt som jeg kan. Skal til min andre behandling med akupunktur på tirsdag så satser på at det kan hjelpe.

For meg var phenergan redningen, har blitt kjempegod etter det! (men måtte igjennom et par dager med ekstrem tretthet) Afipran har ikke fungert for meg.

For meg var phenergan redningen, har blitt kjempegod etter det! (men måtte igjennom et par dager med ekstrem tretthet) Afipran har ikke fungert for meg.

Ja, det er ikke bare bare dette her ;) Ser det vel an noen dager til, dersom ingen bedring får jeg vel bare ta meg en tur til legen igjen ;)

Afipran fungerer ikke for meg heller. Føler jeg blir kvalmere av å ta det og veldig trøtt.

Afipran fungerer ikke for meg heller. Føler jeg blir kvalmere av å ta det og veldig trøtt.

I dag har jeg vært ulidelig trøtt, men ikke mye kvalm. Kanskje jeg skal prøve uten Afipran i morgen og se hvordan det funker :p

Jeg kjenner at det er aktivitet som gjør meg kvalm! Hvor bra er det når man helst bør bevege seg mest mulig? :/ jeg har i kveld skrudd sammen en skuff og er nå svett og kvalm om enn an... Jippi...

Back
Topp