Kvalmende mat

1+1

....
Noen som har fått helt avsmak for noe type mat? Jeg klarer ikke taco, noe vi spiste hver uke før. Og kaffe drikker jeg heller ikke lenger, drakk nærmere ei kanne før :P Litt vanskelig når folk spør, blir fort mistenksomt :P

Noen som har fått helt avsmak for noe type mat? Jeg klarer ikke taco, noe vi spiste hver uke før. Og kaffe drikker jeg heller ikke lenger, drakk nærmere ei kanne før :P Litt vanskelig når folk spør, blir fort mistenksomt :P

Eg har blitt veldig vanskelig i maten, klarer ikke pølser karbonader og ikke taco. så er det biffen som eg heller ikke har lyst på lenger, det var favoritt før, kylling eg og ringt. Har slutta med cola som eg drakk veldig mye av før. I tilegg tåler eg nesten ikke mat lukt.

Off a meg :-/ hva klarer du å spise da? Jeg sliter au med lukter, brekker meg lett av mat, parfyme eller ann sterk lukt :P

Off a meg :-/ hva klarer du å spise da? Jeg sliter au med lukter, brekker meg lett av mat, parfyme eller ann sterk lukt :P

Det er ikke mye jeg ikke klarer å spise, men jeg holder på å spy hver gang jeg går inn på skolen hver morgen! Det "stinker" kaffe og brente baguetter :P

Klarer ikke kaffe lenger, har ikke drukket kaffe på over ei uke, rare greier altså! 
Men alt av mat spiser jeg, tror jeg ;)

For meg er allslags mat kvalmende..:( klarer ikke tenke på eller spise/drikke noe uten stor anstrengelse. Skikkelig kjipt. Gleder meg til jeg en dag får lyst på og kan nyte mat igjen..!

Jeg er alt-etende enn så lenge. Under forrige s.skap takla jeg verken lukta eller smaken av fisk!

Kjenner også at ikke alt er så fristende! Men om jeg ikke spiser blir jeg dårlig! må ha noe salt! Så greit for en sjokoholiker å ikke ville ha sjokolade!! ;) Vet ikke direkte hva jeg ikke klarer å spise, men matlysten er i allefall ikke som før!! det har skjedd forandringer de siste 2 dagene her!!!

Har himla lyst på egg :) og mild te. ellers er det nesten full stopp på kaffe og sliter utrolig med påleggsvalget.. Tror kanskje jeg blir mer kvalm av sjokolade og generelt melkeprodukter!

blir kvalm av kaffe, det drakk jeg alltid endel av på jobben før. kjøtt er kvalmt, mye pålegg er kvalmt, og masse annet, men noe varierer fra dag til dag..

JA! Makrell i tomat! Før spiste jeg det på skiven til lunsj hver dag... Nå orker jeg ikke tenke på det en gang! Blææææ... emoticon

Jeg har også mistet lysten på godteri, det er ganske spesielt. Gleder meg til å nyte mat igjen, nå er maten bare noe jeg MÅ ha for ikke å bli dårlig :-/

iettemor skrev:
Jeg har ikke merket noe på noe slags mat, men er veldig mye jeg IKKE har lyst på 

enig med deg!

Eller... brød. Alt som lukter gjærete eller fibrete får det til å velte seg inni meg. klarer bare å spise loff og boller... kneipp er grusom, og knekkebrød orker jeg ikke tenke på engang :/

KAFFE!!!! Skulle trodd det vær brekkmiddel i det! Forstår det ikke, jeg er et lite kaffedyr, og må alltid ha en kopp kaffe å starte dagen med. Men så pluttselig, så  blir jeg helt kvalm av bare tanken!

Jeg har hørt at mat man har spist mye av før graviditeten, blir kvalmende. Det stemmer iallefall på meg :-) Som kaffe!

Det var da som pokker! Godt at vann hjelper litt da!

Vann hjelper meg også :-) Drikker flere liter om dagen. Grønne epler, nøtter, salt chips og cola hjelper meg en del :)

Back
Topp