kvalmen

tiriltunge

Glad i forumet
Marsmagi 2025
skjønner bare ikke hvor kvalmen er?har brukt og kasta opp så mye at jeg ble lagt inn på sykehuset de forige gangene,fikk ikke i meg en munn vann engang før det kom opp[:'(]ikke at jeg savner den,er eeevig takknemelig for hver dag uten kvalme[:D]
 
fikk dobbelt opp sist da du!!=/ hørtes ikke bra ut.. du får nyte dagane no ivertfall=)) hatt en dag med mindre kvalme e me:)
 
haha ja og fikk samme kjønn på begge[8D]trooo om det er noe annet i meg nå[8D]
 
BLÆÆH NÅ ER KVALMEN KOMMET,OG JEG TENKTE KLARER JEG DETTE???[:'(]er så redd for og begynne og kaste opp at jeg er nesten hysterisk...hva har jeg gjort?[:'(]
 
leste forresten at akupunktur hjelper, så gjett om jeg skal ringe å bestille time før jeg blir ordentlig kval, sist gang kom ikke kvalmen før ca 2-3 uker etter uteblitt mens, nå er jeg jo bare en halv uke over mensen da. hehe.

jeg var sånn som deg med forrige, spiste kunn lakris i noen mndr jeg, gikk ned 10 kg siden jeg ikke klarte holde på noe.
 
Jeghar ikke kjent noe til kvalmen enda ,men jeg lurer på, til dere som har vert gjennom svangerskap før.. Er det noen som slipper det gjennom svangerskapet? Kan det komme senere? Har seriøst angst for å være uvel så lenge og å spy[:'(]
Og hvordan karaktiserer dere kvalmen? Er det som å være konstant bilsjuk? Fyllesjuk? Er det hele tiden eller kommer det tidvis? Blir det bedre når en spiser?
 
Det lurer jeg og på....Var kvalm hele tiden md de to første.. Denne gang er jo det luksus i forhold..Håper det fortsetter slik[:D]
 
kvalmen min er konstant.. men blusser opp i bølger.. er værst på natta faktisk...
 
jeg følte meg konstant fyllesyk[:'(]men kasta opp bare du så på meg,krøyp til doe og tilbake i senga[:'(]å kasta opp i hvertfall 6,7ganger daglig..heeeelt jææævli..å vil ikke d engang til[:'(]
 
Huff stakkars deg...Litt små kvalm innimellom, men ikke i nærheten av det du er...[&:]
 
Back
Topp