Kvalmen..

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
..har slått meg helt ut nå. Jeg er kvalm hele tiden, døgnet rundt. Har ikke matlyst, men det eneste som hjelper er å spise, så jeg prøver å tvinge i meg noen brødskiver med leverpostei.. Jeg jobber i hjemmesykepleien i sommer, noe som funker svært dårlig når jeg er overfølsom for lukter.. Brekker meg og må sette meg ned til stadighet, for det flimrer for øynene og pulsen stiger. Jeg var kvalm sist også, men SÅ ille kan jeg ikke huske at det var. [:'(] Har vært innpå tanken å be om sykemelding, men føler at det er så pingle.. Graviditet er jo ingen sykdom, men jeg føler meg ikke særlig frisk nå.. Vil bare ligge, og sover masse. I morges lå jeg på kjøkkengolvet mellom tyggene jeg tok av brødskiva (noe som katta syntes var veldig festlig!).. Jeg er våken mye på nettene også pga at jeg er kvalm. Veeeldig vanskelig å holde dette hemmelig, for jeg pleier jo aldri å være syk. Kan i hvertfall ikke reise hjem til mamma og pappa..

Flere som har blitt skikkelig kvalme? Men jeg ville ikke jo byttet med noen, er fremdeles veldig lykkelig over at spiren sitter. Og kvalmer betyr forhåpentligvis at den lille loppa har det bra! [;)][:)]

stakkars deg jeg har heldigvis ikke vert sa kvalm haper at du blir bedre snart hvis ikke ma du sykenelde deg , for din egen del og babyn sin del. jeg haper at jeg ikke blir kvalm skal begynne i ny jobb 1.8 sa det passer litt daarlig.
God bedring

Sniker meg inn her litt.
Morsomt å se litt på andre termin klubber også.
Har du prøvd sånne reisesyke armbånd.
Akkupressur bånd som du får kjøpt på apoteket.
Det hjelp meg litt.
Hvis ikke det blir bedre, så vil nok en sykemelding hjelpe.
Mindre stress kan dempe kvalmen

Oj! Er du såpass kvalm ja! Kan skjønne det i hjemmesykepleien..du er vel hjemme hos mange eldre mennesker - og der lukter det ikke akkurat blomster[&:][:D] Håper du får sykemelding[;)]
Er heldigvis ikke kvalm enda jeg..Har litt halsbrann noen ganger, men ikke plagsomt mye. Masse lykke til da!!

uff , ja denne kvalmen...nesten ikke til å holde ut!!
Teller ned her i huset. Sist var jeg kvalm til uke 15-16, altså bare 8 uker igjen..
Skal prøve alle kjerringråd denne gangen og så er det vel bare prøve å  holde ut.. Stakkars mannen min, må til og med smøre på brødskivene mine om morgenen....

I dag fikk jeg frokost på senga av sønnen min på åtte, og det hjalp i hvertfall litt. Klarte å komme meg opp uten å måtte legge meg ned igjen gang på gang.. Jeg tror egentlig ikke kvalmen blir borte med en sykmelding, men det er veldig vanskelig å gjennomføre en dag på jobb.. Fryktelig slitsomt i hvertfall..

Takk for ønsker om god bedring og tips! Skal prøve det armbåndet! Flere tips mottas med stor takk! [:)]
God bedring til deg også Miami79. [:)]

Stakkar, ikke noe behagelig nei[:)]

Hørt at eplemost (glassflaske)
og farris halvt om halvt skal hjelpe.. [:)]

Back
Topp