Kvalmen

Lefsen84

Forumet er livet
Dere som bruker eller har brukt den nye kvalme medisinen for gravide.. hvordan synest dere den har hjulpet? Jeg brukte postage reisesyketablett og den tok ikke vekk mye av kvalmen ved forrige graviditet.

Dere som bruker eller har brukt den nye kvalme medisinen for gravide.. hvordan synest dere den har hjulpet? Jeg brukte postage reisesyketablett og den tok ikke vekk mye av kvalmen ved forrige graviditet.
Hvis det er xonvea du tenker på, så angret jeg på at jeg ikke takket ja til den på et tidligere tidspunkt. Jeg kastet aldri opp, men var så kvalm og uvel gjennom hele døgnet, nesten ikke matlyst, klarte bare å spise litt av gangen (som oftest et par salte kjeks eller et par biter salt potetgull og bittelitt middag, helst kylling) for jeg ble verre av å spise det meste og normale porsjoner. Fikk et helt nytt liv etter at jeg tok imot xonvea, kunne endelig spise mer normalt igjen!

Jeg har gått på både xonvea og afipran. Fortsatt kvalm, nå er jeg i uke 31 og går bare på afirpan. Fortsatt kvalm da, men kaster iallefall ikke opp

Back
Topp