Kvalmen

BabyLykke2014&2017

Elsker forumet
Julibarna2014
Hei jenter:)

Har noen av dere opplevd at svangerskapskvalmen skifter litt "form" til tider? I en ukes tid nå har det vært sånn at jeg har blitt kvalm når jeg er sulten og fått litt følelsen av å gå med brekninger i halsen. Igår forsvant kvalmen litt, men idag tidlig begynte jeg med litt mer "akutt" kvalme hvor jeg bare plutselig brakk meg og endte opp på kne foran doskålen. Men har kjent lite kvalme gjennom dagen i forhold til de andre dagene. Den er liksom litt annerledes nå... man bekymrer seg jo for alt :p er 6+6 idag:)

forsøk å slapp helt av... noen reagerer på økningen i hcg nivåene andre ikke... ;-)

Jeg tror ikke det er mulig å være mer avslappet enn jeg er nå:p har sovet i mer eller mindre hele dag:)

Jeg er verken trøtt eller kvalm! Men målte HCG hos legen i går, og det var på over 5000. Så det er visst mulig å ikke reagere så mye. Men jeg får se om et par uker da... Kanskje jeg også henger over doskåla da.

husk en kan være fysisk avslappet, men psykisk stresser en ;-)

Jeg vet når jeg stresser, og jeg stresser ikke idag :p Man får med seg det meste av endringer i kroppen i disse dager og klarer bare ikke å håpe eller tro at jeg skal være så heldig at vi fikk det til på første forsøk og at det faktisk skal gå bra :p

Last edited:
Back
Topp