Spentjente92
Andre møte med forumet
Er det noe jeg hater så er det å gå konstant kvalm, brekke meg å kaste opp! Jeg hadde hypermesis i sist svangerskap, og er så redd for å få det nå å! Har dere noen tips til hva som kan dempe kvalmen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
huff, jeg er redd for den kvalmen jeg altså også pga hypermesis svangerskap sist. men i starten så hjalp det meg å drikke små mengder vann med sitronskiver i. og spise ofte og lite... frem til kvalmen tok helt overhånd og ødela hele meg... <3 klem <3 <3Er det noe jeg hater så er det å gå konstant kvalm, brekke meg å kaste opp! Jeg hadde hypermesis i sist svangerskap, og er så redd for å få det nå å! Har dere noen tips til hva som kan dempe kvalmen?
den grensen er veldig individuell.Sliter selv veldig , redd at ikke går galt .
Aldri vært gravid før , så vet ikke hvor grensen går før en skal kontakte legen?
Prøv å ha ferskt mynte i varmt vann , eller te av mynte eller kamomille. La det bli kaldt , ha masse is i , sitron . Små drikke .
Hjelper Litt her .
Er student , heldigvis ferie nå, måtte utsette noen eksamen Pga formen.den grensen er veldig individuell.
jeg var sykemeldt fra uke 5 sist... då hadde jeg alt vært kvalm i 2 uker...
om kvalmen er tilhinder for at du får gjort noe i hverdagen, feks er hinder for at du fungerer på jobb skikkelig så er det verdt å snakke med legen...
då ville jeg ha snakket med legen og forhørt meg om det er noe du kan få mot det, feks afripan, eller prostafen.Er student , heldigvis ferie nå, måtte utsette noen eksamen Pga formen.
Sliter å gjøre litt ting hjemme , henge opp klær er et tiltak .
husk det er bare for en stund, det er heldigvis ikke hele livet hans! <3 klem fra meg <3Skal til legen på mandag, da jeg ikke kommer meg på jobb! For en form synes så synd på gutten min på 3 år som ikke får lekt med mamman sin -.-
sender en god styrke klem til deg. <3 håper kvalmen ikke blir like sterk som med storebror... <3Da er man sykmeldt i en måned grunnet svangetskapskvalme , like tidlig som med storebror :/ da får jeg bare hvile å prøve å spise ofte men lite
sender en god styrke klem til deg. <3 håper kvalmen ikke blir like sterk som med storebror... <3
Har vært utrolig kvalm i hele dag :-(