Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håper så inderlig du har rettHuff det er så kjipt!! Håper virkelig det slipper snart for deg. Jeg er fortsatt kvalm om morran, men kaster ikke opp. Blir også kvalm hvis jeg stresser eller beveger meg fort. Men den intense oppkast-kvalmen gav seg i uke 17. Jeg har lest at uke 20 er en milepæl for mange i forhold til at kvalmen gir seg, så kanskje det er like om hjørnet![]()
Uff...høres helt forferdelig ut...Jeg har aldri vært oppi så mange ganger om dagen..Kanskje max 5 ganger, men det tilsvarer jo alle måltider på en dag. Men de dagene jeg har måtte stått opp tidlig, har jeg kastet opp magesyre før frokost...ikke noe behagelig det heller. Fant forresten ut at lollipop og friskis er godt for kvalmen for tiden, men så røyk fryseboksen også i går. Hehe, alt som kan gå galt går galt for tiden..Vet ikke om jeg skal le eller gråte alltid.Har hatt et par gode dager nå og da, ellers kaster jeg opp 5-15 dager pr dag fortsatt. Men den intense kvalmen 24/7 er bedre. 21 uker nå.
Ja, jeg tenker litt det samme som deg, at jeg nok ikke blir bedre før etter fødsel. Etter at jeg ble bedre for rundt en mnd siden har det vært uendret. Heldigvis så er jeg over halvveis, og begynner å se en ende på detHer er jeg 21 uke og fortsatt kvalm og kaster opp hver eneste dag. Nå har jeg gitt opp og forbereder meg til at jeg kanskje ikke får kvitte detter før fødselenmen håper virkelig at det gir seg hos deg snart.
Er ikke mye som skal til før kvalmen og oppkast blir trigget for meg heller, det kan være en lyd som ligner på brekningslyd eller om noen spiser med munnen åpen...Jaja nå har jeg opplevd det og...☺satt og spiste frokost å drakk ett fult glass med tranebær,bringebærjuice. Meg og min sønn såg på legevakten, plutselig var det en mann som blødde fra øye. Der løp jeg på do og spydde..... aldri vært med på maken. Jeg syntes jo ikke blod og slikt er ekkelt å se på tv... hmm kan det være omgangsyke.. har jo bare vært hjemme ☺☺
Har du også fått hyperemesis diagnosen? Jeg har hatt en god dag i dag, ingen oppkast, bare litt gulp...Men ekkelt nok det da. Håper det snur seg. Er grønn av misunnelse av min gravide venninne som er i kjempeform i forhold til megSnart uke 20 og fremdeles kvalm.. Spydd 4 ganger den siste uken.. Ikke så ekstremt, men vet aldri når brekningene kommer.. Så frustrerende.. Blir jeg sliten, blir jeg også kjempedårlig.. Regner med å gå helt til fødsel, som jeg har gjort de andre gangene..
Har du også fått hyperemesis diagnosen? Jeg har hatt en god dag i dag, ingen oppkast, bare litt gulp...Men ekkelt nok det da. Håper det snur seg. Er grønn av misunnelse av min gravide venninne som er i kjempeform i forhold til meg![]()
Tøft gjort å få 3 hg barn. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at dette får bli et enebarn..Men får ta en graviditet om gangenJa, har hyperemesis for 3. gang... I dag er ikke så ille, men går rundt og brekker meg hele tidenJeg og misunner alle som er i kjempeform i graviditeten.. Har et par venninner som ikke forstår hvorfor jeg ikke blir med på fjelltur
![]()
Tøft gjort å få 3 hg barn. Vet ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at dette får bli et enebarn..Men får ta en graviditet om gangen![]()