Kvalmen..

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Jeg er i dag 6+3, og har nå endelig forstått definisjonen på morgenkvalme.. når man ikke klarer å svelge vann en gang fordi det stopper seg i halsen.. ja da er det ille.. :p Flere som har det sånn? noen som har evt gode tips og råd for å bedre det? :)
 
Jeg er i dag 6+3, og har nå endelig forstått definisjonen på morgenkvalme.. når man ikke klarer å svelge vann en gang fordi det stopper seg i halsen.. ja da er det ille.. :p Flere som har det sånn? noen som har evt gode tips og råd for å bedre det? :)
Huff, d høres ikke noe særlig ut!
 
Det er jo sant :) får håper ukene frem til uke 12 går fort :) jeg er 5+0 i dag, og kjenner kvalmen blir sterkere og sterkere. Jeg hadde egentlig håpt på at jeg slapp hele kvalmen :p
 
Det er jo sant :) får håper ukene frem til uke 12 går fort :) jeg er 5+0 i dag, og kjenner kvalmen blir sterkere og sterkere. Jeg hadde egentlig håpt på at jeg slapp hele kvalmen :p
Ja får håpe det :) huffamei.. ikke noe gøy dt.. men kan jo hende det avtar litt sånn etterhvert :) mamma var veldig kvalm da ho skulle ha meg, og lite kvalm med broren min.. så får nok ei lita jente :) kan føle det på meg :D
 
Sist spydde jeg mye, men var bare dårlig på morningen og formiddagen. Nå er jeg 6+1 og kvalmen er der hele dagen og kvelden. Må konsentrere meg om å ikke brekke meg. Klarer litt mat, men ikke is eller noe, enda så varmt det er her! Kvalmen har vert slik en uke nå. Hjelper å legge meg ned og ligge i ro.

Håper kvalmen din roer seg, så du får spist og drukket <3
 
Jeg er i dag 6+3, og har nå endelig forstått definisjonen på morgenkvalme.. når man ikke klarer å svelge vann en gang fordi det stopper seg i halsen.. ja da er det ille.. :p Flere som har det sånn? noen som har evt gode tips og råd for å bedre det? :)

Har ikke merket så mye til det enda. Bare innimellom d kommer noen små kvalmebølger. Men i mitt forrige svangerskap begynte jeg og merke det fra rundt uke 6 ja... ( er 3+5 ca nå )
Håper jeg slipper denne gang :p

Det jeg gjorde da var å drikke fersk ingefær, blandet i vann. Ikke så godt, men det hjalp faktisk for en liten stund. Og pass på å ha litt mat i magen hele tiden. Saltkjeks eller frukt f.eks ( iskald Appelsin hjalp på meg faktisk )

Håper det gir seg fort til deg, og at mat og vann smaker godt etterhvert :)
 
Nei heldigvis ikke.
Men husker fra forrige gang at vann var det verste jeg drakk om morgen, måtte ha noe med smak. Har du prøvd salte kjeks?
 
Kvalmen helger i hele dagen. Orker ikke så mye mat, og i vertfall ikke noe søtt. Det jeg føler spm hjelper er å ligge. Brekker meg mye å er like før jeg spyr. Har vart en uke nå.

Sist va jeg bare morgenkvalm, og ikke hele dagen som nå :-/
 
Jeg er veldig tidlig i sv.skapet., men håper jeg slipper unna denne gangen også!
 
Back
Topp