Kvalmen...

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
...har tydeligvis kommet for å bli på kvelden...! Kjennes ut som gullet prøver å komme seg ut gjennom navlen og bekkenet...! Godt å kjenne mye liv, men hadde glemt hvordan det er å være så kvalm...!

Uffda.. :( kjedelig! Har heldigvis ikkje merket noe til det.. *bankibordet* har det vært sånn lenge?

Uffda.. :( kjedelig! Har heldigvis ikkje merket noe til det.. *bankibordet* har det vært sånn lenge?

Heldiggrisen :) Vært noen dager nå... Legger meg kvalm og våkner kvalm...! Sikkert bare babyen som er på vei ned, men sånn aktivitet som det er nå så kjennes det ut som den bruker magen min som boksepute...! :P

Æsj, veit hvordan du har det :( Kvalm og/eller svimmel hver eneste kveld!

Så kjedelig...! Godt det ikke bare er meg, men misunner ingen å ha det sånn... Veldig klar for å få ut babyen nå, kjenner jeg...!

Ja, jeg også, selv om det er ei stund til termin :P

Jeg sliter så med nedpress også, så jeg håper jo at det skjer ting "down there" ;) :P

Ja, jeg også, selv om det er ei stund til termin :p

Jeg sliter så med nedpress også, så jeg håper jo at det skjer ting "down there" ;) :p

Joda, men den klarer seg sikkert nå :P Hehe! Det jeg tenker ihvertfall :P Klart det er best å vente til uke 37, men det er to laaaange uker til :P

Åssen kjennes nedpress ut? :S

Joda, men den klarer seg sikkert nå :p Hehe! Det jeg tenker ihvertfall :p Klart det er best å vente til uke 37, men det er to laaaange uker til :p

Åssen kjennes nedpress ut? :S

Nedpress kjenner du :P Jeg får det som regel sammen med ubehagelige kynnere, kjenner hodet presse veldig godt der nede, nesten sånn at jeg har lyst til å skreve for at hodet skal komme lengre ned...

Ja, syns det går sakte jeg nå, selv om jeg prøver å nyyyte :P Ikke så lett med så mye vondt og fanteri :(

Nedpress kjenner du :p Jeg får det som regel sammen med ubehagelige kynnere, kjenner hodet presse veldig godt der nede, nesten sånn at jeg har lyst til å skreve for at hodet skal komme lengre ned...

Ja, syns det går sakte jeg nå, selv om jeg prøver å nyyyte :p Ikke så lett med så mye vondt og fanteri :(

Okai :) Det har jeg ikke ennå :p

Hehe! Jeg tror jeg kommer til å føle det er veldig tomt i magen når den først er ute...! Men vanskelig å nyte når det er vondt...!

Heldiggrisen :) Vært noen dager nå... Legger meg kvalm og våkner kvalm...! Sikkert bare babyen som er på vei ned, men sånn aktivitet som det er nå så kjennes det ut som den bruker magen min som boksepute...! :P
Huff får ikkje håpe det skjer meg! Hater å værre kvalm:p håper det roer seg hos deg snart:)

Jeg er utrolig kvalm NÅ. Har vært tett i hodet i hele ettermiddag, men nå er jeg skikkelig kvalm og uggen i magen. Ekkelt :P

Vesla hadde jo omgangen forrige uke, men da skulle jeg jo ha blitt smittet for lenge siden.

Jeg er utrolig kvalm NÅ. Har vært tett i hodet i hele ettermiddag, men nå er jeg skikkelig kvalm og uggen i magen. Ekkelt :p

Vesla hadde jo omgangen forrige uke, men da skulle jeg jo ha blitt smittet for lenge siden.

Så kjedelig :/ Æ'kke noe godt å være uggen :/

Ja, det vil jeg jo tro :P Selv om vi gravide reagerer annerledes vil jeg tro vi får det ganske som alle andre :P

Jeg har også slitt med små kvalmebøyer i slutten. Heldigvis varte de bare 2-3 dager, før de gav seg igjen. (Sleit med kvalme og oppkast fra september til julaften). Nå er det 2 uker siden jeg har spydd, og jeg nyyyter det! (Selv om bekken og nedpress gjør sitt. Hehe!) Ingenting er verre enn å være kvalmen.Håper det går over for deg også.

Jeg har også slitt med små kvalmebøyer i slutten. Heldigvis varte de bare 2-3 dager, før de gav seg igjen. (Sleit med kvalme og oppkast fra september til julaften). Nå er det 2 uker siden jeg har spydd, og jeg nyyyter det! (Selv om bekken og nedpress gjør sitt. Hehe!) Ingenting er verre enn å være kvalmen.Håper det går over for deg også.

Så kjedelig :( Dritt å være kvalm :/ Deilig å ha gode perioder da :D Takk det samme! Håper på en god kveld ikveld :)

Back
Topp