Kvalmen

• Trådstarter Trådstarter halt0
  • Opprettet Opprettet
H

halt0

Guest
Er nå 18 uker på vei, og fortsatt veldig kvalm og ofte oppkast/brekninger.. begynner å bli rimelig lei! Går jo utover formen og humøret i tillegg. Dette er 3. Sv.skap og absolutt verst, med tanke på alt av symptomer... Føler det aldri gir seg, og ingenting hjelper, selv ikke postafen, mat, kjerringråd, seaband, kjeks etc...

Andre som fortsatt er kvalme/kaster opp, eller har det gitt seg for de fleste?

Jeg er fremdeles kvalm, mye brekninger og oppkast innimellom. Er 3 svangerskap på meg også å jeg har aldri vært så lenge dårlig som nå. Veldig slitsomt

Jupp. Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp innimellom. Kaster ikke opp like mye som før men er absolutt ikke i form... er førstegangsfødende jeg da. Håper vi blir kvitt det snart....

Jeg er også fremdeles kvalm. Kastet oppe senest i går kveld:(

Jada, her også... kastet opp senest i dag tidlig. Veldig kvalm. Det å være i bevegelse er en skikkelig trigger. Ligger store deler av døgnet. Begynner å få litt brakkesjuke, så prøver å være litt ute når gubben kommer hjem fra jobb. En liten tur på ett senter eller noe.

Jeg går fast på postafen. Ønsker alle sammen god bedring, håper det gir seg for alle. Har lyst til å stråle og sprudle litt jeg også..

Holder nok på enda her også, kaster opp minst 2 ganger om dagen og begynner å bli veldig, veldig lei :( Blir jo så energiløs...

Her har det ENDELIG gitt seg. Kan fortsatt bli kvalm sånn nå og da, spesielt er jeg litt småkvalm om morgenen noen ganger. Men det er absolutt ingenting i forhold til hva det var. Lyyyykke. Ga seg vel rundt uke 18 en gang.

Samme her.. Kastet også opp senest igår ... Ikkeno gøy.. Å med heftig bekkenløsning oppå d hele å streng beskjed om å ikke gjøre noe fysisk e.l som å trene hesten min, møkke osv så har jeg ett rimelig skamkjipt svangerskap.. Skal ifølge legen ligge fra og med lørdag av å ut svangerskapet... Sux...

Kvalm og brekker meg..skikkelig sliten. Håper det letter litt snart for oss som er kvalme..

Er så heldig å få omgangssyken i tillegg jeg da.... Holder ikke å være kvalm og kaste opp i 3 mnd, neida.. blææ!

Back
Topp