Kvalmen??

Enhjørningen

Glad i forumet
Er det noen som har mistet kvalmen nå???
Ligger her på min 6 uke på sofaen og er helt ute....

Jeg er 11+1...... :-)

var ekstrem kvalm fra uke 4 til begynnelsen av uke 12.
er fremdeles kvalm, MEN ikke like framtredene...

er fortsatt kvalm ja.. noe dritt. er heldigvis ikke kjemåe ille, men kjedelig å føle seg småuggen hele tiden.

kvalmen har begynt å avta litt.. er iallefall mye bedre nå enn hva jeg var for ei uke siden! Men er fortsatt veeeldig trøtt[:@]

Takk for tilbakemelding.... Ja, jeg håper det forsvinner snart....
slik at jeg kan begynne glede meg over det som skjer....

Kvalmen min er forsvunnet omtrent. Har blitt bedre og bedre den siste uken. Håper ikke det er unormalt heller.....og at alt er bra med den lille. Men er veldig trøtt fremdeles da. 

Jeg var i uke 7 og 8, men er heldigvis over nå.. God bedring til deg[:)]

Er blitt bedre nå, nesten forsvunnet helt. Håper din også forsvinner fort som faen [:)]

Jeg er nesten 13 uker på vei nå,og kvalmere enn noen gang![:'(] Ååå....orker ikke mer... Når andre begynner å bli bedre, blir jeg bare enda værre.....husker det fra sist også....[&:]

Er forsatt litt kvalm, men ikke så ille som i forrige uke...Satt faktisk å tenkte på det tidligere i dag, men den kom fort fram så fort jeg ble sulten...[:-]

Kvalmen ja, uff... Jeg er stort sett liggende på sofaen eller i senga pga kvalme som aldri gir seg. Er nok bare å innfinne seg med det noen uker til. Sist ga det seg vel i uke 14, er 10 uker nå... Har vært sånn siden uke 5 nå. Gi meg styrke!!!!!

er11+6 i dag, å kvalmen har avtatt så jeg føler meg mye bedre, men er fortsatt plaget litt innimellom som i kveld[:'(]
Håper at kvalmen forsvinner helt snart...

ORIGINAL: *MammantilEmma*

Jeg er nesten 13 uker på vei nå,og kvalmere enn noen gang![:'(] Ååå....orker ikke mer... Når andre begynner å bli bedre, blir jeg bare enda værre.....husker det fra sist også....[&:]

åå sånn var jeg sist og.. Ber om at det ikke blir sånn denne gangen og... Slutta å spy i uke 25 sist... og begynte skikkelig i uke 12 [&:] Var bare uggen frem til det... Nå er jeg uggen og kvalm og ber om at det gir seg med det[:)]

ORIGINAL: Rafi

Kvalmen min er forsvunnet omtrent. Har blitt bedre og bedre den siste uken. Håper ikke det er unormalt heller.....og at alt er bra med den lille. Men er veldig trøtt fremdeles da. 

HELT normalt...
det finnes ingenting som er unormalt eller hva som er normalt i et svangerskap.. alle svangerskap er ulike....

ORIGINAL: therese*

ORIGINAL: *MammantilEmma*

åå sånn var jeg sist og.. Ber om at det ikke blir sånn denne gangen og... Slutta å spy i uke 25 sist... og begynte skikkelig i uke 12 [&:] Var bare uggen frem til det... Nå er jeg uggen og kvalm og ber om at det gir seg med det[:)]

Ja, huff, det var rundt da jeg ble bedre sist også.....krysser fingrene for at det ikke varer så lenge denne gangen....grøss og gru![&:]

min kvalme er forsvunnet! *bank i bordet* Jeg var kvalm frå ca uke 7 til uke 9.. men kan telle på en hånd de gangene jeg var sjikkeli dårlig.. jeg kasta opp kun to ganger.
Jeg er nå 10+4, og har ikke merket kvalmen i det hele tatt på ca to uker.. så jeg håper og tror den er over. Jeg ble kvalm når jeg var sulten, det resulterte i mye spising!

E i min uke 10 å e heilt ferdi, ha spist en afipran på morran førr å i det heletatt kom meg opp.. Va morrakvalm telome mens eg lå å sku fød sisst... ( kom på sykhuse kl 3 på natta og født halv 11, grusome greier og va dårli telome da!!!! ) Så det sei jo bære litt om ka eg sekkert må plages me den hær gangen og... Sykelig svangerskapskvalme... usj:/

Jaja, vi får bære hold sofan:'( Gla lillegutt bynn i barnehagen snart så han får litt aktiviserting:) Sku ikke gått annt og vørte gravid før den ungen man hadd va minst 5 da man e så dårli:P

Håp du bi kvitt kvalmen fort:))

den forsvant rundt uke 7-8 etter at jeg var hos akupunktør! Deilig!! [:)]

Men hodepinen/migrenen derimot.. [:(]

Back
Topp