Kvalmen ..

Piriam

Blir kjent med forumet
For dere som er kvalme, og/eller spyr .. når slo den inn? Har vært uggen og småkvalm fra uke 6, men nå i dag er jeg uke 8+1, og jeg er skitkvalm!! Kasta opp noe ekstremt før i dag, og etter det har jeg vært uggen. Er så usikker på om det kun er graviditeten eller om jeg har fått syken. Er veldig kvalm når jeg er sliten og har sovet lite, i dag er en sånn dag. 

Kvalm fra uke 6 til 9 begge gangene. Men denne gangen var uke 8 grusom, kasta opp mange ganger for dag, fikk nesten ikke i meg mat eller drikke.. Men det ga seg helt plutselig i uke 9, våknet en morgen og var i kjempeform igjen [:D]

Kvalm fra uke 6, men uke 9 var absolutt forferdelig. Nå i uke 10 så har det komt seg litt igjen, men må være veldig forsiktig med hva jeg spiser, når og hvor fort.

Slo vel mest inn i uke 8, og nå tror jeg (vet ikke om jeg tørr håpe) at det så smått begynner å forsvinne igjen[:D]

Jeg har vært kvalm omtrent 24/7 fra uke 5/6, men nå har jeg bedre dager og kvalmen kan godt være borte en dag før den kommer litt svakere tilbake enn før. Idag er en god dag - nesten ikke kvalm [:D]

Vært kvalm konstant sia uke 5 [&:]
Men uka hær har vært verst, altså uke 11[:'(]

Men idag har æ kjøpt mæ "sea-band" (akupressur armbånd) som ska hjelp mot kvalme å den har faktisk ikke vært så ille idag etter at æ bynt å bruk den [:)]
Hodepina som e verst no[8D]

Jeg ble vel kvalm i uke 6, men nå denne uken har den vært helt ekstrem. Jeg er uke 9 i dag, men ser ikke ut som den vil gi seg med det første[8D] Regner vel med at dagene blir bedre i uke 12[:)]

Håper det gir seg snart, det virker lenge til uke 12, eller 14. Sist kasta jeg opp hver dag fra uke 6 til 14, tålte nemlig ikke smaken av tannkrem!! [:-]

ORIGINAL: Piriam

Håper det gir seg snart, det virker lenge til uke 12, eller 14. Sist kasta jeg opp hver dag fra uke 6 til 14, tålte nemlig ikke smaken av tannkrem!! [:-]

Hehe, æ tåle smaken av tannkrem,men slit me å puss tennern sia æ brække mæ vær gang æ tar tannbørsta inn i kjæften [8D]

Back
Topp