Kvalmen tilbake?

IceCoffee

Andre møte med forumet
Jeg hadde mye kvalme og ubehag de første 12-13 ukene. Så har jeg nå hatt 3-4 uker nesten helt uten kvalme. Plutselig er den tilbake for fullt! Nå i uke 16+3. Har to svangerskap bak meg, ett der kvalmen kom uke 12-16, et der jeg var kvalm til uke 12, og nå dette.. noen som opplever det samme?
 
Har hatt 5 forskjellige svangerskap. E nu 15+6 og har den siste uke gått veldig opp og ned med kvalmen. Kan være nesten helt fin ene dagen men helt utkjørt neste dag. I dag kasta æ opp før første gang.. åltså trudde æ sku slippe oppkast sia æ va kommet så langt
 
Føles som man blir fratatt det såkalte "gylne" trimesteret, men det har vel strengt tatt aldri vært noe gyllent trimester for meg :rolleyes: skulle ønske jeg var en av de som elsker å gå gravid, men jeg lengter bare etter å bli ferdig med det. Har noen lange måneder foran meg! Håper alle blir bedre snart :)
 
Føles som man blir fratatt det såkalte "gylne" trimesteret, men det har vel strengt tatt aldri vært noe gyllent trimester for meg :rolleyes: skulle ønske jeg var en av de som elsker å gå gravid, men jeg lengter bare etter å bli ferdig med det. Har noen lange måneder foran meg! Håper alle blir bedre snart :)
Ja d føles virkelig sånn.
Æ e sånn skjøl. Klare ikke nye graviditeten. Vil bare bli ferdig å få skatten min i arman ❤️ d føles sååå lenge t
 
Føles som man blir fratatt det såkalte "gylne" trimesteret, men det har vel strengt tatt aldri vært noe gyllent trimester for meg :rolleyes: skulle ønske jeg var en av de som elsker å gå gravid, men jeg lengter bare etter å bli ferdig med det. Har noen lange måneder foran meg! Håper alle blir bedre snart :)
Samme her, hadde håpet at etter 12 uker så skulle jeg kunne ha ett nogenlunde normalt liv men nei! Lammende kvalme, matt fri for energi helt bokstavelig halv dø til ei kvær tid! Vil bare bli ferdig,haaaater og gå gravid
 
Opplevde det sist svangerskap. Kvalmen forsvant da rundt uke 9 og kom tilbake i uke 12-13 og varte helt til uke 16 :depressed: Nå har det holdt seg litt mer stabilt denne runden.
 
Kjipt at flere også har det sånn, men også litt trøst i å ikke være alene. Godt det er verdt det til til slutt og det meste er glemt når man får baby i armene :Heartred
 
Ja det er så kjedelig for hele dagen går bort i kvalme føler jeg :(
 
Back
Topp