Kvalmen tilbake

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
I helga, både Lørdag og Søndag så virker det som kvalmen har meldt sin ankomt igjen :(
Flere som har opplevd dette ved tidligere svangerskap eller i dette svangerskapet? Det blir lange 14 uker til hvis jeg skal være kvalm hvertfall :(

I helga, både Lørdag og Søndag så virker det som kvalmen har meldt sin ankomt igjen :(
Flere som har opplevd dette ved tidligere svangerskap eller i dette svangerskapet? Det blir lange 14 uker til hvis jeg skal være kvalm hvertfall :(
Jeg ble dårlig på slutten forrige svangerskap. Både oppkast og løp på do faktisk. Var ikke dårlig tidlig i svangerskapet den gangen. Da fikk jeg høre at noen fikk svangerskapskvalmen seint o_O

Jeg ble dårlig på slutten forrige svangerskap. Både oppkast og løp på do faktisk. Var ikke dårlig tidlig i svangerskapet den gangen. Da fikk jeg høre at noen fikk svangerskapskvalmen seint o_O

skikkelig kjedelig! Jeg var kvalm i starten også hvor kvalmen ga seg i uke 9 ca ☺️ Men hadde ingen planer om og være kvalm mere nå :smiley-angry017

Her har kvalmen vært stabil i noen uker men har tatt seg opp litt igjen nå:sorry: har hyperemesis og går fast til væskebehandling og tar kvalmedempende 2 ganger om dagen for å holde det i sjakk, så får nesten panikk når kvalmen tar seg opp:( Svangerskapet blir uendelig langt når man skal være kvalm så skjønner at du synes 14 uker virker som en evighet:sorry:

Jeg er i uke 24 nå og den værste kvalmen ga seg ikke før rundt uke 20. Men jeg er fortsatt kvalm, men ikke på samme nivå. Alt er bedre en de lange 20 ukene med konstant «matforgiftning».

Så godt at det er flere. Trodde ikke kvalmen kom tilbake, så skjønte ingenting de to siste ukene når jeg har begynt å føle meg uggen-kvalm igjen:grumpy:. Tenkte ærlig talt ikke svangerskapkvalmem kom tilbake, så trodde jeg holdt på å bli syk:hilarious: snakk om å være naiv.

Jeg har også følt meg litt uggen igjen de siste dagene! Spurte om det på skravletråden på skjult her om dagen. Var konstant uggen og kvalm fra 6+0 til rundt uke 18-19 tror jeg. Nå er jeg i uke 25 og har som sagt kjent litt av den samme følelsen igjen. Det er heldigvis mildere nå enn det var, men jeg trodde liksom jeg var ferdig med det nå!

Back
Topp