Kvalmen tilbake!

Bryggerijenta

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Har dei siste vekene kjent litt på kvalmen igjen. Hadde litt kvalme i begynnelsen av svangerskapet, men ikkje mykje. Har ikkje kasta opp så skal ikkje klage! Men dei siste vekene var eg altså kjent litt på kvalmen igjen, samtidig som eg er meir plaga med halsbrann. Har det en sammenheng? Andre med samme erfaring?

Jepp! Jeg sliter mer og mer med kvalme og sure oppstøt. Lite matlyst
Og blir fort mett. Begynner og bli dårligere plass i magen våres nå, så er nok derfor..

Dette er ganske vanlig :-) Det kommer ofte en ny runde med kvalme en gang mellom uke 20 og 30 ca. Veldig ubehagelig, men går fortere over enn den i starten :-)

Jepp! Jeg sliter mer og mer med kvalme og sure oppstøt. Lite matlyst
Og blir fort mett. Begynner og bli dårligere plass i magen våres nå, så er nok derfor..

Ja kjenner igjen det med lite matlyst! Var på vekta i dag og har ikkje gått noke opp dei siste to vekene.. men det går vel litt i rykk og napp :)

Ja har merket en snikende kvalme på kveldstid de siste dagene. Overhode ikke så ille som før, men er jo redd det sakte men sikkert kommer tilbake igjen nå :/ Forrige svangerskap kom og gikk kvalmen fra start til slutt, så det er nok ingenting som er unormalt.

Kvalmen har kommet tilbake her også :-( Og ikke bare litt heller..

Fikk kvalmen tilbake mot slutten av svangerskapet med mine andre to også :arghh:
Og jada....nå kjenner jeg litt på det igjen denne gangen også :(:( Håper bare ikke det blir så ille som jeg hadde det i starten :sorry: :oops:

Fikk kvalmen tilbake mot slutten av svangerskapet med mine andre to også :arghh:
Og jada....nå kjenner jeg litt på det igjen denne gangen også :(:( Håper bare ikke det blir så ille som jeg hadde det i starten :sorry: :oops:

Kjedelig! Men greitt å vite at eg ikkje er den einaste! ;)

Huff! Heldigvis ikkje så gale her men går rundt og er småkvalm heile dagen stort sett..

Det er bra det da :-) Men det er ikke noe behagelig å gå rundt og være småkvalm hele dagen kan jeg tenke meg :|
Jeg kaster opp og har nesten ikke energi til å gjøre noe.. Har fått kvalmestillende av legen, men de blir jeg så sinnsykt trøtt av..

Back
Topp