Kvalmen tilbake :(

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Da var kvalmen tilbake. Sovet skikkelig dårlig i natt, og begynner på jobb kl 06.00. Blir en morsom dag :(

Usj :( Håper kvalmen bedrer seg utover dagen!

HUff da. Håper formen kommer seg utover dagen. Her sov jeg så utrolig dårlig i natt. Kjenner jeg helst skulle ha sovet noen timer til i stedet for å sitte foran pc-skjermen på jobb.

Jeg var også veldig kvalm igår når jeg la meg. . Sovet skikkelig dårlig ig hadde et laaaangt mareritt :(

Off, håper dagen blir bra likevel, at kvalmen forsvinner.. Det er så tungvint med intens kvalme samtidig som man skal jobbe og leve normalt (og helst ikke vise alle at det er baby på gang :P) Vi får håpe det snart gir seg for oss alle nå!

Usja og æsj, ikke noe godt.
Håper den gir seg fort , prøv og få i deg noe mat og få kroppen i gang så skal du se det blir bedre og dagen blir suuuper ;)

Har du prøvd å drikke blandt annet ingefærte? Det skal være kvalmehemmende og absolutt ikke farlig for fosteret. Seaband brukte jeg sist gang, funket som bare det. Har store planer om å skaffe meg det etterpå. Håper formen din kommer seg :)

Takk takk alle sammen. Det går litt opp og med, men har holdt ut på jobb :p slutter kl 2, så snart ferdig. Sitter på do ak nå, for føler det kommer no snart. Hehe

Har du prøvd å drikke blandt annet ingefærte? Det skal være kvalmehemmende og absolutt ikke farlig for fosteret. Seaband brukte jeg sist gang, funket som bare det. Har store planer om å skaffe meg det etterpå. Håper formen din kommer seg :)
Nei, har ikke prøvd det, men problemet er at jeg ikke liker te :p hehe. Seaband? Hva er det :)

Liker du ikke te hjelper det lite, hehe :p seaband er armbånd som du får kjøpt på apotek. Hjelper på kvalme. Mange bruker det når de er på båttur så de ikke blir dårlige

Liker du ikke te hjelper det lite, hehe :p seaband er armbånd som du får kjøpt på apotek. Hjelper på kvalme. Mange bruker det når de er på båttur så de ikke blir dårlige
Aha.. Prøve det :D takk!

Hmm, dattera mi har kastet opp 2 ganger idag, og sambo føler seg litt dårlig. kanskje det er noe som går da, og ikke graviditetsymptom :P hehe. det finner vi ut av :P

Back
Topp