Kvalmen tilbake?!?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Har noen flere fått kvalmen tilbake?

Jeg har nemlig begynt å bli så kvalm igjen! Sleit jo som bare det fra uke 6-16 med syk kvalme og oppkast.. Har ikke kastet opp enda, men er så uggen på morgenen og kvelden! Blæ, for no dritt! Nå spiser jeg sykt mye shit om dagen da, så tror jeg rett og slett skal roe ned på godisen... [&:]

Helt vanlig at man blir kvalm igjen på slutten.. Ikke gøy, men bare noe man må leve med. 

jepp, noe av kvalmen er tilbake[:'(]

småkvalm innimellom, men har egentlig ikke hatt sterk kvalme i hele svangerskapet[:)]

Ja, kvalmen kom tilbake for noen uker siden..[&:] Verst fra morgenen av, også avtar det i 13-14 tiden.

Jepp den har kommet tilbake[:'(] 

Var litt kvalm i begynnelsen. Nå får jeg av og til kvalmebyger av kynnere, spesielt om de er sterke og jeg ligger. 

Vet ikke helt hva jeg skal svare, men krysset av for at den har kommet tilbake. Har vært kvalm gjennom hele svangerskapet, men etter vi fikk flyttet ut fra den mugne leiligheta ble kvalmen redusert. Men de to siste ukene har jeg flydd på dass og kastet opp som tidligere, så kan vel si at den har kommet tilbake :/

ORIGINAL: Tassen_2

ORIGINAL: lillebebis

Vet ikke helt hva jeg skal svare, men krysset av for at den har kommet tilbake. Har vært kvalm gjennom hele svangerskapet, men etter vi fikk flyttet ut fra den mugne leiligheta ble kvalmen redusert. Men de to siste ukene har jeg flydd på dass og kastet opp som tidligere, så kan vel si at den har kommet tilbake :/

Huff så slitsomt.. jeg hadde det de første mnd.. var helt grusomt!! føler med deg stakkars

Har blitt vant til det, så jeg overlever, men takk skal du ha :) Skal bli godt å få kroppen tilbake så jeg slipper kvalmen ja ;p

Nope, der har eg vært ganske heldig, har ikke vært kvalm en eneste dag i hele svangerskapet! Har halsbrann, men det er bare på kveldingen!! [:D]

Back
Topp