Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!!Er det flere som har blitt kvalm igjen?
Jeg var veldig kvalm de 3 første mnd, og har nå fått det tilbake igjen i uke 25
Så bra det gir seg etter frokostJeg har vært kvalm på morgenen igjen fra uke 18, men det gir seg litt etter frokost
samme her jeg tar gaviscon før jeg legger meg.. hjelper litt (flytende). Har du prøvd noe for halsbrannen?Og halsbrannen er tilbake og reaksjoner på lukt!
Å nei har du hyperemesis? Jeg hadde det sist fra uke 9 til fødsel. En kommer gjennom det, men unner ingen detHar vært kvalm siden uke 7 [emoji14] den slipper ikke, men har skjønt at det å holde meg i ro, ikke stresse og få nok søvn er koden som får oppkastet til å holde seg borte i allefall så får jeg takle kvalmen med å bare passe på at jeg ikke spiser for ofte, for sjeldent, for mye, for lite eller noe magen ikke er enig i [emoji14]
Nei ikke annet enn å rette meg opp da det begynner eller drikke noe med smak da det holder på om natten. Den gaviscon smaken gjør meg så kvalm så orker ikke tanken. Hjelper nok å drikke noe heldigvis. Har ikke spydd igjen ennå heller så får håpe det bare holder seg slik.H
samme her jeg tar gaviscon før jeg legger meg.. hjelper litt (flytende). Har du prøvd noe for halsbrannen?