Kvalmen tilbake for fullt...

Mymlen

Glad i forumet
Har vært plaget med kvalme hele svangerskapet, men de to-tre siste ukene har jeg bare vært uggen, har liksom klart å takle det greit. Men nå den siste uka så har kvalmen blitt veldig tydelig igjen og nå har jeg og gått ned 0.5kg siste dagene. (Er 33+1) Er jo ikke mye vekttap men blir jo bekymra hvis vekta begynner å gå nedover igjen..
Hadde vel egentlig ikke noen spm, bare behov for å få blåst ut litt frustrasjon :p

Greit å få frustrasjon ut ;)

Tror ikke du skal bli bekymret for vekten, jeg har ikke gått 1 kg en gang opp gjennom hele svangerskapet. Er uke 33 , jm er ikke bekymret da babyen vokser som skal.
Har selv hypermesis fra uke 5 og ennå har den. kvalme, mat ,drikke problemer er der hele tiden. Oppkasten roa seg litt ned i noen uker, da kasta opp kanskje 3-4 ganger i uka, men siste 2 ukene er den her igjen. og føler sliter like mye som i starten....

Men noen uker til så er vi i mål <3

Greit å få frustrasjon ut ;)

Tror ikke du skal bli bekymret for vekten, jeg har ikke gått 1 kg en gang opp gjennom hele svangerskapet. Er uke 33 , jm er ikke bekymret da babyen vokser som skal.
Har selv hypermesis fra uke 5 og ennå har den. kvalme, mat ,drikke problemer er der hele tiden. Oppkasten roa seg litt ned i noen uker, da kasta opp kanskje 3-4 ganger i uka, men siste 2 ukene er den her igjen. og føler sliter like mye som i starten....

Men noen uker til så er vi i mål <3

Uff, kjenner meg igjen i det du skriver, mye vi må gjennom for disse små men så utrolig gøy det skal bli å møte han som ligger inni der :) Begynner virkelig å nærme seg ja så skal nok klare de siste ukene nå som jeg har gått med dårlig form i et halvt år :p Utrolig hva kroppen klarer å komme seg gjennom når man må

Uff, kjenner meg igjen i det du skriver, mye vi må gjennom for disse små men så utrolig gøy det skal bli å møte han som ligger inni der :) Begynner virkelig å nærme seg ja så skal nok klare de siste ukene nå som jeg har gått med dårlig form i et halvt år :p Utrolig hva kroppen klarer å komme seg gjennom når man må
Vi klarer oss, bare tenk hvor lenge vi slita med formen så noen uker til skal vi klare. En vet ikke hvor sterk psyken og fysikken en her før opplever sånt i flere mnd.
Når jeg kjenner babyen og aktiviteten i magen glemmer jeg er dårlig. Så tror med en gang de er ute glemmer vi alt det her :)

Det er så fortvilende med kvalmen!!!!!! Føler med dere som er uvelle og kaster opp!! Forferdelig energitappende:wtf::confused::hungover::sorry:

Er vanlig å bli litt kvalm igjen mot slutten da det ikke er så mye plass i magesekken lengre. Prøv å spise små hyppige måltider :)

Eg har hyperemesis så kunne godt bare hatt litt kvalme selv :) Nå må eg ta zofran og postafen flere ganger i døgnet og er fortsatt kvalm :(

Samme her, har slitt med kvalmen siden starten :/ Klarer ikke ta de tablettene for jeg blir så innmari trøtt. Blir jo dopa ned bare på hodepinetabletter også ;p Så har heller stått i kvalmen og spya men lite gøy! Håper det går seg til litt igjen når det nærmer seg jul så slipper hele feiringa å bli ødelagt *krysser fingre og tær* :)

Samme her, har slitt med kvalmen siden starten :/ Klarer ikke ta de tablettene for jeg blir så innmari trøtt. Blir jo dopa ned bare på hodepinetabletter også ;p Så har heller stått i kvalmen og spya men lite gøy! Håper det går seg til litt igjen når det nærmer seg jul så slipper hele feiringa å bli ødelagt *krysser fingre og tær* :)
Blir også trøtt av de, men ikke bare bare å kaste opp døgnet rundt når en har en liten en på 22mnd :( Ikke så ideelt med spy på gulv og vegger da en til stadighet ikke har rekt bøtta eller doen :( Så heller trøtt og mindre spying :) Satser på at vi begge får en fin jul :)

Back
Topp