Kvalmen som forsvinner

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Jeg er nå 10+3, og de siste 3 dagene har kvalmen avtatt veldig. Fortsatt litt små uggen innimellom, men ingenting sammenlignet med hvordan set har vært fra 6+0 til 9+6 med daglig oppkast og brekninger ved den minste mat/kaffe lukt. Bør jeg bli bekymret? Flere som opplever lignende? Har hatt en MA tidligere så har selvsagt den i bakhode, men fikk se levende baby i uke 8+4.

Jeg er nå 10+3, og de siste 3 dagene har kvalmen avtatt veldig. Fortsatt litt små uggen innimellom, men ingenting sammenlignet med hvordan set har vært fra 6+0 til 9+6 med daglig oppkast og brekninger ved den minste mat/kaffe lukt. Bør jeg bli bekymret? Flere som opplever lignende? Har hatt en MA tidligere så har selvsagt den i bakhode, men fikk se levende baby i uke 8+4.
Helt normalt at kvalmen avtar nå,det er bare en liten prosent som har kvalme gjennom store deler av svangerskapet.

Neida, helt vanlig at den dabber av rundt disse tider :happy:

Takk for svar[emoji173]️ nå ble jeg veldig beroliget. Har selvsagt googlet, men finner bare at den hos de fleste forsvinner i uke 12-14[emoji85]

Takk for svar[emoji173]️ nå ble jeg veldig beroliget. Har selvsagt googlet, men finner bare at den hos de fleste forsvinner i uke 12-14[emoji85]
Fort gjort, google er farlig :hilarious: Jeg er i uke 11 nå, og kvalmen har i perioder vært bedre siden uke 9 tror jeg det er. :happy:

Forsvant i det jeg kom inn i uke 10 her også! D er jo bare så sykt deilig! [emoji3]

Jeg har ikke kastet opp siden 9+0 og har vært ganske bekymret, men hjertet dunket som bare det på UL 9+3:) er 9+5 i dag, fremdeles ikke kastet opp, men er uggen på kveldene.

Da virker det jo som om det er ganske normalt at den letter rundt nå. Deilig å slippe den, men kjipt med alle bekymringene[emoji849][emoji23]

Samme her. Begynnte på postafen (liten dose) 10+0. 10+1 og 10+2 var spyfri. Tok helt av på 10+3 hvor jeg spøy både morgen og kveld. Er 10+6 i dag og ikke kastet opp mer. Litt mer våken og selvom energien fortsatt er litt bånn..

Samme her. Var kvalm fra uke 5 til uke 10. Plutselig borte, formen føles så mye bedre og energien er på vei opp. Som et lys som blir skrudd på :happy: Godt å høre at vi er flere.

Jeg er i uke 12 og spyr fortsatt hver morgen, så håper å joine dere spyfrie asap

Jeg var så fornøyd da jeg ble bedre i uke ni, men i dag da jeg åpnet kjøleskapet brakk jeg meg skikkelig [emoji13] og har vært dårlig siden. Var ikke over gitt..

Sniker fra April. Min kvalme forsvant i uke 7, for så å komme igjen og vare fra uke 8-11, så gikk den vekk en uke og begynte igjen uke 13. Er nå 14+3 og kvalm hver morning men det gir seg som oftest heldigvis i løpet av dagen☺️

Jeg håper virkelig kvalmen gir seg snart. er 8+4 i dag og er like kvalm hver eneste dag .- og slik har det vært i over to uker nå...

Sniker fra April. Min kvalme forsvant i uke 7, for så å komme igjen og vare fra uke 8-11, så gikk den vekk en uke og begynte igjen uke 13. Er nå 14+3 og kvalm hver morning men det gir seg som oftest heldigvis i løpet av dagen☺️

Min kvalme kom relativt sent igang, og forsvant stadig flere dager i strekk. Men nå liksom skal den ta seg opp!?!? 9+5... hva er vitsen :p

Kvalmen kom 9+0 og det ser ikke ut som den har lyst å gi seg, er 10+6 nå. ikke bare morgenkvalme men hele dagen kvalme

Back
Topp