Kvalmen som forsvant ... :S

msImp

Flørter med forumet
Jeg var mye plaget av kvalme og ukontrollerte brekninger helt i starten, men de to siste ukene har jeg verken hatt kvalme eller brekninger.  Jeg ble fortalt at jeg skulle prøve å holde meg unna fet mat/ stekt mat. Jeg prøvde og det hadde effekt tror jeg, men om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke. Det bare forsvant liksom, andre som har opplevd dette?

Istedenfor kvalmen har jeg det slik at jeg ikke takler tanken på å spise chips, godteri eller annet usunt. Jeg spiser bare "sunt" og det skremmer meg, for jeg er jo den sjokoholikeren og mcdonalds-elskeren til vanlig.. Nå holder jeg meg til frukt, grovbrød, potet/ris middager, melk og vann... Vekta går nedover, utrolig nok :P *liker*

I forrige svangerskap fikk jeg spiseforstyrrelser og er livredd for å få dette igjen :S
Det er det værste jeg har vært med på, kvalm og dårlig i 9 mnd! Håper virkelig ikke dette svangerskapet blir likt... ser ikke sånn ut til nå da, heldigvis =P

Hvordan er det med kvalmen deres? Blir dere mer kvalm av enkelte matvarer ?

Jeg var ganske kvalm en stund før forventet mens og til for et par dager siden. Det har avtatt veldig nå... Men kommer og går innimellom.

Back
Topp