Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg går på det samme som jeg har gjort i 4 år. Kan rett og slett være fordi magen er størreHmm, for de fleste avtar jo kvalmen. Du har ikke begynt med noen nye vitaminer/ tilskudd?![]()
Jeg ble verre etter uke 12,kaster opp mye mer enn før. Håper for hver dag at det skal bli bedre... er 17+1 i dag.
Var på privat rutinekontroll på mandag, og fikk vite at jeg ventet en jente noe som tilsier at man kan bli litt ekstra kvalm, men syns dette er i overkant kjipt. Jeg føler også at det ble litt værre etter uke 12. vært plaget med kvalme hver dag fra uke 6-16. Hele forrige uke var jeg i fin form, men så kom kvalmen tilbake i går og jeg kastet opp flere ganger. Jeg som trodde jeg var ferdigVar på privat rutinekontroll på mandag, og fikk vite at jeg ventet en jente noe som tilsier at man kan bli litt ekstra kvalm, men syns dette er i overkant kjipt.
Jeg har vært litt plaget med forstoppelse og har hørt man kan bli kvalm av det, så skal forsøke å ta noe som hjelper mot det så er det kanskje løsningen. Eller så er det bare hormonelt og ikke så mye å gjøre med![]()
gir seg snart for oss som er plaget med det
Høres ut som du også venter jente utfra formen ihvertfall.Huffameg,ikke godt å være forstoppa i tillegg,håper det finnes noe som kan hjelpe mot det.jeg spiste en del sviske og yoghurt da jeg var plaget med det forrige graviditet, men vet jo ikke om det funker for alle. Håper kvalmengir seg snart for oss som er plaget med det
kanskje jeg og får jente da,siden jeg er så kvalm denne gangen,var ikke sånn med gutten min hvertfall. Jeg vet ikke kjønn enda,men skal på oul den 19 så håper jeg får vite det da
![]()
Blir spennende!