Kvalmen kommet tilbake?

Jepp, her er kvalmen tilbake for fullt. Hver dag. Håper disse 8 siste ukene går fort ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Off, så kjedelig!! Kjenner ikke på det, heldigvis, kan bli kvalm, men det er stort sett om jeg ikke spiser..

Jeg har vært kvalm hele veien da, men kjenner at det har tatt seg veldig opp nå i sommer.
De siste ukene har også lysten på mat forsvunnet helt. Skiver og sånn som stort sett har gått greit hele svangerskapet, er nå virkelig æsj. Truer i meg til frokosten, men blir som regel med den ene. Enkelte dager spiser jeg bare frokost og middag, jeg klarer bare ikke mer. Må skjerpe meg!

ja, dette er virkelig ubehagelig! Kjenner at kroppen ikke vil ha noen ting! Så nå sov jeg litt, gikk opp for å skifte og venter på mannen som skal hente meg så vi får hentet nurket sammen i barnehagen... da ender det med at jeg brekker meg etter at jeg har gått opp og ned trappen liksom! Æsj! Ja ja...+ - 10 uker igjen, så skal ikke klage :) :P

Jeg har vært kvalm hele tida, mye pga luft som trykker opp i halsen, sure oppstøt og syre som ligger og skvulper i halsen. Spesielt den lufta, den er drepen. Men merker det har blitt mye mye verre de siste par-tre ukene. Nå går det døgnet rundt, mot bare på kveldene før, og kveldene er ren tortur. Men det er ikke som den svangerskapskvalmen jeg hadde i begynnelsen, helt annen type kvalme.

Jeg har jo vært kvalm helt fra starten av, men hadde et lite opphold der det ikke var så ille. Lå liksom bare så smått i bunnen. Nå har den kommet mer tilbake og mat er igrunnen det siste jeg har lyst å lage, spise eller tenke på...

Er fælt å si det, men jeg gleder meg litt til dette er over, så jeg slipper denne kvalmen hele tiden.

Back
Topp