kvalmen kommer

tosmå*

Glad i forumet
I dag var jeg så sugen på noe godteri. KJørte på butikken og handla masse godt som jeg skulle kose meg med i kveld. Nå er jeg kvalm bare av synet[:'(].

Luktesansen er blitt helt ekstrem også. Blir kvalm av de fleste lukter faktisk[X(]. Brent tomatsuppe på jobb i dag, måtte springe på do for det var rett før jeg kastet opp av lukta...

Kan bli tøfft dette framover visst det fortsetter sånn. Jobber i barnehage, og her er det en del lukter[:D][X(].

kjenner det kommer og går litt jeg også. Ikke så veldig intenst ennå. Får kjempelyst på et eller annet (nå var det cola og pringles) og gafler i vei. Blir så kjempekvalm og angrer på at jeg tok en eneste bit!! og så går det en halvtime og så MÅ jeg ha eteller annet og det er på an igjen!!

Har det på samme måte[8|]blir kvalm av tanken på spesielle mat lukter,så blir jeg kanon dårlig hvis jeg får tid til å bli sulten,utrolig plagsomt[:-]
Må småspise for å slippe å bli kvalm,men det går vel snart over hadde det på samme vis med førstemann[;)]

ikke noe problem med kvalme her, men jeg merker også at jeg reagere sterk på lukter

merker ikke at jeg er kvalm ennå, men jeg er uggen. og forrige gang jeg var gravid så tålte jeg ikke å se folk spise ost, klarte ikke å spise det heller. spesielt ost på lasagne osv. det merker jeg kommer igjen nå:-)

Huff ja kvalmen er kommet for fult her også[&o] Var ikke kvalm i det hele tatt med lillegutt så hadde virkelig håpet å slippe denne gang å, men neeeida[8D] Håper den gir seg om ikke så alt for lenge[:)]

Back
Topp