Kvalmen kommer snikende...

Ramp3n

Glad i forumet
Reiser til Syden på tirsdag uten sambo men med familien. De vet ingenting ennå og kjenner en del på kvalmen. Bare småkvalm og ingen oppkast. Masse halsbrann [emoji20] håper virkelig den holder seg unna den spyinga mens vi er på ferie. Har 2 unger til jeg skal ta vare på og oppkast + sol + basseng er ikke den mest heldige komboen syns jeg [emoji85][emoji85][emoji85]

Uff! Får håpe den holder seg i sjakk i mens du er der. I verste fall må du jo bare si det som det er og kanskje be om hjelp med barna. Lykke til!

God tur og lykke til :)

Litt vanskelig å skjule i syden, men på meg hjalp sånne bånd rundt håndleddene masse sist. Var avhengig i perioder. Bare jæskla vanskelig å skjule om man ikke har langermet eller går med lange hansker :P

Good tur, og håååper du slipper unna den verste kvalmen i syden[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

Kanskje du kan ta kontakt med legen din å høre om du kan få noen kvalmestillende piller slik att ferien din ikke blir helt ødelagt? [emoji4] kjedelig hvis du plutselig blir så dårlig att du ikke kommer deg ut av leiligheten en gang [emoji21]

Kanskje du kan ta kontakt med legen din å høre om du kan få noen kvalmestillende piller slik att ferien din ikke blir helt ødelagt? [emoji4] kjedelig hvis du plutselig blir så dårlig att du ikke kommer deg ut av leiligheten en gang [emoji21]
Smart det skal jeg gjøre!

Håper det holder seg i sjakk! Var ikke kvalm med de to store. Begynner å bli skikkelig oppblåst og. Haha. Ser jo høygravid ut til tider.. [emoji23] får si jeg spiste no dårlig mat [emoji23]

Håper du får en herlig tur og at kvalmen holder seg langt borte! :happy:

Back
Topp