Kvalmen kom tilbake

Om Othman

Betatt av forumet
Er 12+3 i dag. Hadde et par dager som var fantastiske( kvalm fritt). Glemt totalt at jeg er gravid, men igår kveld kom kvalmen tilbake så ille som var før. Alt lukter vondt, til om med jeg lukter meg selv vondt selv om jeg er ny dusjet. Noen opplever det samme??? :smiley-angry017

Samme her, hadde ei uke med kvalme og oppkast fri, men nå er den tilbake 12+2 :(

Håper at kvalmen slipper tak og vi får glede oss over graviditeten.

Håper det. Ble veldig skuffet, og hadde lyst å gråte :-(

Med førstemann var jeg kvitt kvalmen noen dager (akkurat julaften ++) så kom kvalmen tilbake, men den gav seg sakte men sikkert i løpet av de neste 2-3 ukene Håper dere er like heldige. Jeg kastet ikke opp da, var bare kvalm.

Med andremann kastet jeg opp til langt etter uke 20, men innbilder meg at jeg ble gradvis bedre fra uke 12-16, men husker egentlig ikke så nøyaktig.

Opplever det samme! Jeg har hatt noen dager med masse energi og nesten ikke kvalme. I dag er energinivået lavt, og jeg kaster opp igjen. Håper det forsvinner snart. Skal tilbake på jobb på mandag etter sykemelding pga kvalmen. Spent på hvordan det går å kjøre 8 mil hver dag, på svingete veier. Grøss!

Om du kjøre mins du er kvalm er ikke noe gøy, særlig med svingete veier. Tenkte å sende melding til leggen min, for at jobben min krever at jeg våken og rask Jeg er på jobb idag men føler meg ubrukelig. Skal vente å se hvordan det blir til imorgen. Heldigvis så jeg jobber med bare gutter her og alle vet nå, så de tar hensyn til det. :-)

Jeg er på jobb i dag og formen er litt bedre enn i går, men om kvelden og ut natta blir jeg bare dårlig og dårlig.

Back
Topp