Kvalmen kom snikende forrige uke..

TH

Blir kjent med forumet
Forrige uke kom kvalmen snikende, men denne uken har den blitt værre!! Jeg var ikke kvalm en eneste dag i forrige svangerskap med gutten min. Men det sies jo at svangerskap er forskjellige :)

Jeg var heller ikke kvalm i første svangerskap, har blitt verre og verre for hver gang...

Forrige uke kom kvalmen snikende, men denne uken har den blitt værre!! Jeg var ikke kvalm en eneste dag i forrige svangerskap med gutten min. Men det sies jo at svangerskap er forskjellige :)

Kanskje det kommer en jente nå? ;)

-Appen

Jeg har tenkt motsatt da. Jeg var enormt kvalm med gutt i magen, men har bare litt kvalme nå. Derfor tenkte jeg at man kanskje blir mindre kvalm hvis det er jente. Eller så kommer sikkert kvalmen til å ta seg opp etter hvert.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har tenkt motsatt da. Jeg var enormt kvalm med gutt i magen, men har bare litt kvalme nå. Derfor tenkte jeg at man kanskje blir mindre kvalm hvis det er jente. Eller så kommer sikkert kvalmen til å ta seg opp etter hvert.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har venninner som har vært mye kvalme og lite kvalme, uansett om de har ventet gutt eller jente :-)
Så jeg tror ikke helt på det at man venter et bestemt kjønn, fordi man er mye eller lite kvalm :)

Back
Topp