Kvalmen kom plutselig

mammatil2Venternr3

Flørter med forumet
Sommerfuglene <3
I dag morges var jeg trøttere enn noen gang, men det kan jo komme av at jeg la meg litt seint.. Nå plutselig på jobb, etter at jeg hat spist frokost og tatt en kopp te, kom kvalmen! Uff! Spørs om det blir en kort dag på kontoret i dag..

huff, ikke godt, håper du er bedre :)

Jeg begynte å føle meg kvalm i går (testet positiv i dag morges), og samme i dag. Holder det i sjakk med nesten konstant småspising. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ikke noe sånt i det hele tatt.

huff, ikke godt, håper du er bedre :)

Jeg begynte å føle meg kvalm i går (testet positiv i dag morges), og samme i dag. Holder det i sjakk med nesten konstant småspising. Forrige gang jeg var gravid hadde jeg ikke noe sånt i det hele tatt.

Jeg var mye kvalm i første svangerskapet, men veldig lite i svangerskap Nr 2. Så nå håpet jeg på å slippe unna kvalmen siden dette er nr3, men den gang ei. Er bare 4+5 i dag men vurderer å gå til legen i morgen evt på mandag. Får ikke gjort noe på jobb:-(

Jeg er litt kvalm på morran, men ikke noe særlig utover kvelden :) Men jeg småspiser nesten hele tiden, sunne ting riktignok bortsett fra i dag da jeg har brownies i hus :P hæhæhæ

Back
Topp