Kvalmen kom kastene over meg :(

SukkerSøt

Glad i forumet
Juli13-jentene
Trodde eg skulle slippe unna denne gangen og, har ikke hatt antydning før her for et par dager siden :( ikke snakk om bare om morningen eller kvelden, her er den hele dagen... Og jeg haaaater å spy det er det verste jeg vet :(
var skikkelig dårlig første gang med snuppa men sist med gutten min var jeg bare dårlig en dag eller to i uke 12... Nå er jeg 6+6 og ser for meg noen harde uker fremover....
blir vel kanskje en liten snuppe til nå selv om eg har gutte følelse...

Dagens syt fra meg... ( og ja jeg vet alt er verdt det til slutt når du har en baby i armene )

Lov å syte litt, for det er jammen ikke kjekt! Sliter med det samme selv, men det går nok over og det er verdt det til slutt :)

Føler med deg! Ble sykemeldt i dag pga kvalme 24/7 :-( Slitsomt! I tillegg er snuppa vår syk og må være hjemme fra bhg...passer dårlig når jeg kunne trengt noen timer på sofaen ;-)

Uff merker det frister å være hjemme fra jobb her og... Er hardt å være dårlig på jobb og skal ta meg av to unger og hus når en kommer hjem... Men skal prøve å holde ut...

Sliter med det samme selv, kvalm hele tiden, spesielt de dagene jeg ikke får hvilt. Og med en 4 mnd gammel baby hjemme er hviledagene få! Det bør være verdt det til slutt! He,he!

Syt så mye du orker. Vi er her for alt. Kjedelig vil jeg tro, men før du vet ordet av det er det over. :)

Kom pludselig en vanvittig kvalme over meg også i dag, men fikk tatt meg 1 time på sofaen og er endel bedre nå. Lager meg noe mat nå å håper det holder seg i magen og ikke kommer opp igjen! Go bedring til deg!

Back
Topp