Kvalmen har sneket seg innpå

Mini88

Flørter med forumet
I går kveld kom plutselig kvalmen! Fikk såvidt lagt barna før oppkast! Vært så svimmel og kvalm i natt at jeg såvidt fikk sove litt! Forferdelig morgen! Hjalp heldigvis med en skive! Men nå sitter jeg her på jobb og hode surrer og brekker meg av alle lukter og er så kvalm! Andre som kjenner seg igjen? Noen som har noen tips?:hungover:

Tror nok det er veldig mange som kjenner seg igjen i dette.
Jeg hadde 2 uker det måtte spise kontinuerlig :P
Er ikke for ingen grunn at spiren min blir kalt (hvete)bollen :P

Hvor langt er du nå?

Tror nok det er veldig mange som kjenner seg igjen i dette.
Jeg hadde 2 uker det måtte spise kontinuerlig :p
Er ikke for ingen grunn at spiren min blir kalt (hvete)bollen :p

Hvor langt er du nå?
Årh! Måtte gi tapt for jobb og gå hjem! Er så vanskelig å holde det skjult om man blir sykemeldt Pga kvalmen også! Jeg er ca. 6+5! Du da? Er du over det?

Årh! Måtte gi tapt for jobb og gå hjem! Er så vanskelig å holde det skjult om man blir sykemeldt Pga kvalmen også! Jeg er ca. 6+5! Du da? Er du over det?
Vet jo ikke om jeg er over det verste. Men det har i hvertfall roet seg de siste dagene.
Jeg er 8+1 nå.

Håper du blir i bedre form om du får hvile deg litt:)

Jeg sliter også, men har heldigvis holdt meg unna oppkast.

Har kontorjobb og kan styre aktivitetsnivået ganske mye selv. Så i dag er det bena på borde, oppkneppet bukse og mariekjeks det går i :rolleyes:

6+6 i dag forresten <3

Synes kvalmen kommer snikende her også, ikke kastet opp ennå da. Det kjennes ut som om jeg er klein etter en fyllekule og tom i magen - og må spise hele tiden for å ikke bli verre, uavhengig av hvor mye jeg spiste forrige måltid.

Aldri spist så regelmessig før... Noe må inn i gapet ca hver 2-3 time. Pakker med meg eple, banan, nøtter, yoghurt osv på jobb for å kunne dra noe opp av veska når OKSEhungeren kommer plutselig under møter. Det forundrer meg om de ikke aner ugler i mosen...

Er 6+0 (tror jeg)

Synes kvalmen kommer snikende her også, ikke kastet opp ennå da. Det kjennes ut som om jeg er klein etter en fyllekule og tom i magen - og må spise hele tiden for å ikke bli verre, uavhengig av hvor mye jeg spiste forrige måltid.

Aldri spist så regelmessig før... Noe må inn i gapet ca hver 2-3 time. Pakker med meg eple, banan, nøtter, yoghurt osv på jobb for å kunne dra noe opp av veska når OKSEhungeren kommer plutselig under møter. Det forundrer meg om de ikke aner ugler i mosen...

Er 6+0 (tror jeg)
Akkurat slik var det hos meg i 2 uker. Ble avhengig av å ha mat rundt meg 24/7

Småkvalm og uggen her og, men kommer i form av diaré her [emoji85]

Kvalmen kom litt tilbake i 7+1, men jeg klarer meg. Eksamen i Engelsk i morgen.

Kjempe kvalm og føles ut som jeg skal spy, men har klart å la være til no iallefall. Håper det gir seg snart! Men jeg er også konstant sulten.
Er 6+3 idag

Vært i fin form frem til nu, våknet idag med brekninger. Ikke kastet opp. Men ble liggende på badgulvet i fosterstilling for å ikke kaste opp. Prøver å kjenne Ann formen ifht jobb ønsker ikke melde meg syk, men jobber i helsevesenet på natt så kan ikke snike meg unna heller om jeg blir dårlig. 6+6 idag..

Vært i fin form frem til nu, våknet idag med brekninger. Ikke kastet opp. Men ble liggende på badgulvet i fosterstilling for å ikke kaste opp. Prøver å kjenne Ann formen ifht jobb ønsker ikke melde meg syk, men jobber i helsevesenet på natt så kan ikke snike meg unna heller om jeg blir dårlig. 6+6 idag..
God bedring! Her måtte jeg være hjemme første gang i dag! Er så kvalm:depressed:

Sykemeldt med Hypermesis [emoji24]
Drit kjipt men klarte ikkje mer! Springe å spy på jobb er vanskelig! Hvertfall når en jobber i butikk. Må jo ikkje glemme at sesongen for sitronella lys er startet! Holdt på å spy ut eska da jeg åpnet den[emoji23] men rakk frem til en søppelsekk på lageret[emoji23] måtte ut med søppel var en god grunn for å komme seg ut fra lageret[emoji23][emoji23][emoji23]

Vært kvalm i 2 uker nå, spiser HELE tida! NOE må inn i den munnen.. :hilarious: har prøvd å stikke fingeren i halsen for å spy, men klarer ikke å få opp noe! :bored: tenker liksom at det skal bli bedre, men ikke sikkert det gjør det... :hungover: i dag føles ting bedre (8+2) men kanskje fordi vi var på første UL og alt så bra ut og ble nok beroliget av det :)

Salt chips,knekkebrød, salt kjeks, appelsinjuice,iste, frukt,slush, saltstenger. :-)

Føler med dere! Kvalmen dukket opp over natten 5+4
Er i dag 6+1 og er konstant kvalm. Spiser hele tiden samtidig som jeg lissom ikke orker noe heller:rolleyes:

Føler med dere! Kvalmen dukket opp over natten 5+4
Er i dag 6+1 og er konstant kvalm. Spiser hele tiden samtidig som jeg lissom ikke orker noe heller:rolleyes:
Kjenner meg så igjen i den beskrivelsen! Spiser og spiser uten å egentlig ha matlyst og kjenner meg ofte uggen likevel..:meh: skal ikke være lett dette!

Rømmedipp og agurk var veldig godt i dag til kvelds!:)

Back
Topp