Kvalmen har kommet

Hvor langt er du på vei?

5+5

Var litt kvalm (sånn type fyllesyk uggen) 3 dager rundt ikm, men det forsvant. Litt kvalm på morgenen i går og i forigårs, men i dag er den sånn at den ikke bare er "i bakgrunnen" lenger. Håper ikke fet blir like heftig og langvarig som sist...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

5+5

Var litt kvalm (sånn type fyllesyk uggen) 3 dager rundt ikm, men det forsvant. Litt kvalm på morgenen i går og i forigårs, men i dag er den sånn at den ikke bare er "i bakgrunnen" lenger. Håper ikke fet blir like heftig og langvarig som sist...

Hvor lenge varte det sist? Jeg kan ikke huske at jeg var så ille som jeg er nå sist... Var litt uggen da også, men langt fra sånn!

Med førstemann var jeg kvalm fra uke 7/8-12. Men klarte å spise og se på tv og sånn, men satt mye i ro, spydde aldri.

Andre gang ble jeg kvalm i uke 6, klarte å tvinge meg på jobb. Uke 7 og 8 lå jeg i fosterstilling og klarte ikke konsentrere meg om tv eller orket å skrive/lese her på bv eller føre en lengre samtale. Spydde ca 5 ganger om dagen. Drakk 5 slurker vann og fem slurker dau cola om dagen og spiste ingenting. Aborterte i uke 8 så vet ikke hvor lenge det hadde vart da... Men det var heftig så de ti ukene føltes som en evighet. Lå liksom på "kvalmetoppen" som kommer rett før oppkast hele tiden.

Back
Topp