Kvalmen har inntruffet for fullt:(

Er i gang her også. Sea band hjelper heldigvis litt. Hvertfall nå i begynnelsen. Håper de kan hjelpe hele veien. Spent på hvordan det skal bli fremover. Var ganske ille med sønnen min. Men tar det som et godt tegn. Men spent på hvordan jeg skal komme meg på jobb fremover [emoji85]

Hei dere! Veldig usikker på om jeg har samme opplevelsen som andre gravide med kvalme! Jeg har så kraftige menslignende smerter at jeg brekker meg og har kraftig diaré. Da jeg først fikk dette ble jeg veldig redd, har aldri opplevd lignende Jeg våkner som regel på natta av dette og morgenen er også ille. Noen andre som opplever dette? Trikset mitt er i hvert fall salt kjeks og vann. Føler det har blitt litt bedre.

Jeg ble kvalm først igår. Da var jeg veldig sliten etter en lang dag, også spiste vi junk til middag. Ble så utrolig kvalm etterpå. Brakk meg flere ganger. I dag har nesten alt luktet vondt og sterkt og fælt. Haha.

Jeg blir tydeligvis kvalm allerede før ikm, ble det første gangen og også denne gangen. Sist nådde det toppen i uke 7 og 8, men var likevel kvalm og brakk meg hele svangerskapet :wtf: så kan vel kanskje forvente det samme nå egentlig :p

Flere enn meg som er kvalm 24 timer i døgnet? Hjelpes.. ikke noe morgenkvalme her i gården nei. Her gjelder det døgnet rundt.. Alt lukter intenst og smaker rart.. :depressed::p

er småkvalm hvergang jeg har spist kryddra mat, og når det lukter rart, synes det mest hærslige her i verden er å ta søppla ut, fordi det lukter plastik :P

I dag har jeg vært skikkelig lei meg og slitt med å holde tårene tilbake. Er kvalm konstant og føler jeg må kaste opp hele tiden. Blir bare til at jeg brekker meg, det kommer ingenting. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette i kanskje 8 uker til (eller mer hvis jeg har maks uflaks). Har en datter på 3 år som krever sitt.. Var sånn ved forrige svangerskap også, men da hadde jeg ikke et barn å ta meg av [emoji30]

Flere enn meg som er kvalm 24 timer i døgnet? Hjelpes.. ikke noe morgenkvalme her i gården nei. Her gjelder det døgnet rundt.. Alt lukter intenst og smaker rart.. :depressed::p

24 timer i døgnet her også. Var sånn sist også. Ikke begynt å kaste opp enda men har den konstante kvalmen. Altfor sent ute til jobb idag og vet ikke hvordan jeg skal komme gjennom dagen. Skulle blitt hjemme...

Her og, morgenkvalme du liksom. Prøvde å gå på jobb i dag, etter å ha holdt ut i to timer, kastet opp 4 ganger pluss en gang i bilen gav jeg opp og gikk hjem. Får forsøke å ha litt hjemmekontor, men vanskelig når kvalmen er der hele veien, og oppkasten kommer innimellom. Får heldigvis i meg mat mellom slagene, ellers hadde jeg ikke fungert i det hele tatt.

Og idag er kvalmen helt borte! Og da lurer man selvfølgelig på hvorfor og tenker det værste med en gang! Disse første ukene er grusomme [emoji53]

Back
Topp