Kvalmen har inntatt kroppen

VeoVeo

Flørter med forumet
Fytti katta, nå er jeg jammen kvalm! Og jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men herregud så herlig det er!! Dette har jo kanskje noe med at jeg mistet forrige gang og ikke hadde noen symptomer da!! :) Har heldigvis bare litt over en uke igjen før jeg har sommerferie, men før det skal jeg ha muntlig eksamen! Spent på hvordan det skal gå med tanke på at jeg såvidt orker å snakke! :p
Tror jeg skal gå til innkjøp av seaband og ingefær kapsler, noen som vet om dette virkelig funker? :) 

Ha en strålende dag alle nydelige januar-mammaer!! :) 

Salte kjeks skal også fungere! + te
Men alt sånt er individuelt :) Håper du får til å snakke på eksamen iallefall! :) 

Sniker litt fra februar... Hadde hyperemesis i forrige svangerskap, men det går overraskende bra (foreløpig) i dette svangerskapet. Jeg bruker seaband, og føler at det hjelper litt (placebo-effekt eller faktisk effekt - effekt er effekt ;-) hehe...). Kan også hjelpe og ha en halv skive eller noen kjeks på nattbordet, som du kan spise før du står opp. Ikke spis for mye, for søtt eller for mye fett (har jeg hørt). Masse lykke til på eksamen!!!

Kjekt med kvalme, hehe :) Jeg er ikke like kjekk når jeg er kvalm, men kvalmen i seg selv er jo en positiv ting. 
Jeg har hørt seaband og ingefær skal hjelpe, så gi det et forsøk. Masse lykke til på muntlig :) Jeg kan ikke akkurat si jeg savner den eksamensformen. Men en er i hvertfall fort ferdig. 

Jeg å kjenner kvalmen ganske bra nå ... I dag har det vært ille ihenhold til tidligere , men mamma sier det blir bare værre så jeg har har vist noe å glede meg til :P 
Men tar det som ett godt tegn jeg ;D

Nå har samboer kommet hjem med seaband til meg, så vi får se om det funker!:) Kvalmen gir seg rundt klokken 12-13 foreløpig heldigvis, men har en tendens til å snike seg tilbake ut på kvelden! 

Back
Topp