Kvalmen.. gir den seg aldri?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Jeg er utrolig kvalm i dag.. verre enn det har vert før, var ille i går, men er enda verre i dag..
Noen fortalte meg at jeg har en måned igjen før det begynner å roe seg.. og nå er jeg 9 uker på vei..
jeg trodde det skulle holde med 2-3uker til, jeg.. [:'(]

En annen ting.. er det normalt at det er bittelitt blod i utfloden? jeg har hatt mye lyst slim de siste 2-3 ukene, men de siste to-tre dagene har det kommet bittelitt blod samtidig.. ikke mer enn en halv teskje blod på tre dager eller noe sånn (kansje tilogmed mindre enn det), men det får en jo til å tenke litt.. -jeg er altså ni uker på vei, det er vel ikke "feste-seg-blod" som kommer så seint?
Babyen skal være 2-3 centimeter stor nå, så den kan ikke ha kommet seg ut uten at jeg har merka det, eller?[8|]
 
Hei du...
Den kvalmen er ikke bare bare nei![:'(]
Har hatt ganske intens kvalme nå fra jeg var ca 7uker,og syns den blir værre og værre!?
Er ganske individuelt når den gir seg,første svangerskapet her var den borte ved ca 11 uker.
Så det er bare å holde tenna sammen,det kommer jo tross alt no ille godt ut av dette etterhvert![:D]
Den siste uka nå,så har jeg levd på "rista brød"-og det har hjelpa mer enn andre ting jeg har prøvd.Så om du ikke har prøvd det,er det kanskje verdt et forsøk...
Ang det at du syns det er litt blod i utfloden,tror jeg det er ganske normalt-er ingen fagperson men! Hører det er ganske mange som opplever dette, rundt den tida de egentlig skulle hatt en mens-eller etter de har hatt sex(opptil et par dager etterpå).
Under svangerskapet er jo livmora ganske blodrik,så det skal være normalt!
Er du usikker er det bare å ta opp med jordmor/lege...
Så får du ha lykke til med kvalmen![;)]
 
Back
Topp