Kvalmen forsvunnet...

Lykkelig86

Flørter med forumet
Andre som har gått fra veldig kvalm hele dagene til plutselig 1-2 dager uten kvalme?
Kjenner jeg blir så stresset... Dette pga vi mistet i sommer..
Var jo på UL sist uke og fikk se et lite hjerte slå. Men nå vurderer jeg og bsetille en ny time til neste uke. Men så kan jeg ikke forsette slik og ta ul hver uke.. Blir snart gaaal. Gleder meg til de magiske 12, litt mindre bekymringer.

Lurer og på om dere har begynnt å få mage, kan huske fra mine andre graviditeter at jeg hadde en liten kul i uke 8, det har jeg ikke nå, men kanskje jeg bare var mer oppblåst da :p
 
Jeg har vært ekstrem kvalm da... men har en dag innimellom hvor alt er veldig fint :) kjente jeg også var bekymret første gang det hendte.. nå slapper jeg litt mer av for har blitt litt vandt til det :) Har fått en liten luft kul av en mage.. som bare de som kjenner meg veldig godt kan ane, men er bare 7 uker:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Første tilnærmet kvalmefrie dag på leeeenge i dag. :) Gjør jo ingenting om akkurat dét fortsetter.
 
Kvalmen kommer og går... Litt ettersom dagsformen. :p
Har begynt å få en liten kul. Men er nok mest oppblåst.
 
Så bra og se at det er flere som har kvalme frie dager inni mellom :) i dag er jeg små uggen men ikke sånn super kvalm. Men er så sliten har ligget på sofaen hele dagen :-(
 
Jeg har også dager hvor jeg nesten ikke er kvalm, for så å være veldig kvalm andre dager. Kommer litt an på hvor mye jeg har sovet, stress, hvor ofte og hva jeg spiser...Kjenner igjen tankegangen, men godt å se at det er flere det varierer litt hos da :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp