Kvalmen forsvinner

Honeymom

Andre møte med forumet
har vært konstant kvalm siden slutten av uke 5. Men nå i helgen ble jeg plutselig mye bedre, er 9+3 i dag. Er det for tidlig å miste kvalmen? Eller er jeg bare heldig? :) kan jo legge til at jeg i helgen fikk jeg smerter i rygg/hofte og legen mistenker bekkenløsning, så fikk noe annet igjen for kvalmen da..

Jeg mistet mye av kvalmen ca samtidig som deg. Ble litt bekymret siden mange har sagt at uke ni er den verste kvalmeuken, men alt ser bra ut så langt. Har ikke mistet de andre symptomene (trøtt, ømme pupper og hormonell), er uke 10+3 i dag.

Kvalmen er mye borte her og, ca på samme tid som deg. Jeg har fortsatt ømme pupper, men mindre enn før. Tror nok at det er helt vanlig ☺️

har vært konstant kvalm siden slutten av uke 5. Men nå i helgen ble jeg plutselig mye bedre, er 9+3 i dag. Er det for tidlig å miste kvalmen? Eller er jeg bare heldig? :) kan jo legge til at jeg i helgen fikk jeg smerter i rygg/hofte og legen mistenker bekkenløsning, så fikk noe annet igjen for kvalmen da..
Nyt at den er borte. ;)

Har nesten ikke vært kvalm, litt uggen nå og da. Var ikke kvalm i forrige svangerskap heller og det gikk jo helt strålende! Nyt at du ikke er kvalm :)

Takk for svar :) har vært jævlig å være konstant kvalm, men nå som den har minket ønsker jeg den tilbake. Blir jo helt tullete :p men skal nyte det! Endelig kan jeg finne på ting igjen. Har fortsatt ømme nippler og sliten så føler meg fortsatt gravid :)

Takk for svar :) har vært jævlig å være konstant kvalm, men nå som den har minket ønsker jeg den tilbake. Blir jo helt tullete :p men skal nyte det! Endelig kan jeg finne på ting igjen. Har fortsatt ømme nippler og sliten så føler meg fortsatt gravid :)
Ikke ønsk kvalmen tilbake, 10 uker her med ekstremt kvalme og oppkast, sykehus opphold i de ukene, ingen ferie, ingen kos, sofa, doen, sykehuset. Anbefalles ikke. Så nyt dagene uten kvalme. ;)

Jeg har blitt mindre og mindre kvalm etter uke 11 egentlig. Deilig å slippe de verste takene ;)

Helt sånn plutselig ble kvalmen og de Ømme puppene borte hos meg også. Er 9+4.

Kvalmen har blitt borte her også nå :) Merket bedring bare på noen dager. Er 11+4 idag, så regner med den værste kvalmen er borte for godt denne runden :D

Kvalmen forsvant på dagen jeg begynte på uke 11. Har hatt kvalme ved et par anledninger siden, men ikke noe som da det virkelig sto på:)

Kvalmen er ikke borte her enda, men formen er stigende :) har noen timer innimellom hvor kvalmen er litt bedre, men den kommer dessverre tilbake etter kort tid.. Håper det avtar litt fremover :) har vært kvalm siden uke 5, er 11+5 nå.

Back
Topp