Kvalmen forsvant

Sophie12345

Flørter med forumet
Hei!
Jeg har vært plaget av kvalmen de siste to ukene. I dag er jeg 9+2 og merker nesten ingen symptomer, bare litt ømme pupper. Jeg var på privat ultralyd for 3 dager siden og alt så bra ut. Burde jeg være bekymret? Er det noen andre som har erfaringer med dette?
 
Har ikke vært noe kvalm hele svangerskapet (11+5 i dag), lege/jordmor sier at det bare er bra, så ville ikke lagt for mye i det. Har dog blitt stressa av manglende symptomer selv, så skjønner det godt
 
Hei!
Jeg har vært plaget av kvalmen de siste to ukene. I dag er jeg 9+2 og merker nesten ingen symptomer, bare litt ømme pupper. Jeg var på privat ultralyd for 3 dager siden og alt så bra ut. Burde jeg være bekymret? Er det noen andre som har erfaringer med dette?
Jeg hadde plutselig en dag forrige uke hvor jeg ikke var kvalm i det hele tatt, veldig snodig. Men det kom igjen :p
 
Jeg hadde samme opplevelse når jeg gikk inn i uke 10. Var hos fastlegen noen dager etter kvalmen forsvant for å ta blodprøver, og han sa «Gratulerer, nyt det - du er heldig! Ingenting å bekymre seg for, det er bare fordi du nærmer deg slutten av første trimester». Velger p tro han, da han også er gynekolog og har jobbet på føden for han tok fastlegevikariat, så regner med han har peiling. Spent på OTUL neste uke!
 
Back
Topp