Kvalmen er tilbake

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Flere som sliter med kvalme igjen nå på slutten?
Jeg har våknet de siste dagene og følt meg småkvalm. Ikke sånn at jeg har kastet opp, men en konstant, mild kvalmefølelse.I tillegg er jeg mer rar i magen.
Håper dette gir seg snart, og ikke er noe som vil vare fram til fødsel?

Flere som har det sånn?

Ja! Har faktisk gått ned 1,5 kg siste to ukene fordi jeg sliter i å få i meg mat pga kvalmen. Går slik småkvalm hele dagen... Siste to dagene har jeg i tillegg vært litt "dårlig" i magen...

Ikke akkurat som du har det, men kjenner jeg blir litt rar i magen og småkvalm innimellom.
Tror det har sammenheng med de kynnerne som nå er begynt å komme, for det er som regel etter eller mens jeg har dem at jeg blir litt småkvalm.

Ja! Har faktisk gått ned 1,5 kg siste to ukene fordi jeg sliter i å få i meg mat pga kvalmen. Går slik småkvalm hele dagen... Siste to dagene har jeg i tillegg vært litt "dårlig" i magen...
Godt å høre at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner noen å være i dårlig form!
Så kjedelig med vektnedgang. Jeg har ikke veid meg på lenge nå, så spennende å se. Men jeg har fokusert veldig på å spise mer i det siste, da jeg ikke har vært flink tidligere. Men, maten smaker ikke godt lenger nei. Så forstår deg godt, nå som du er kvalm. Håper det går over for oss alle snart! :-)

Ikke akkurat som du har det, men kjenner jeg blir litt rar i magen og småkvalm innimellom.
Tror det har sammenheng med de kynnerne som nå er begynt å komme, for det er som regel etter eller mens jeg har dem at jeg blir litt småkvalm.
Glad jeg ikke har sammenheng med kynnere, for da hadde det vært enda verre! :p
Men må jo være kjedelig å vite at nå kommer kynner, og nå blir jeg kvalm...

Kan jo virke som det er vanlig å bli kvalm på slutten igjen da? Siden vi er flere? :confused004

Jeg tenker at kroppen også gjør en siste innspurt nå med de siste forberedelsene til en fødsel, og det tar naturlig nok på og kroppen reagerer med å gjøre oss kvalme. Noen mer enn andre.

jepp.. men så er jeg en av de "Hedige! som har spydd igjennom hele svangerskapet! så ingen forandring her..

Kvalmen kom tilbake for noen uker siden, jm sa det var helt normalt! Sånn ved 10-11 tiden...

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp