Kvalmen er på retur :):)

Nanna

Betatt av forumet
Uke 11+2 nå og den 7 uker lange utrolig slitsomme kvalmen er mye mindre plagsom på andre døgnet nå. Håper, håper det fortsetter sånn fremover! Hvordan går det m dere andre kvalme damer?

Så bra :-) Jeg har egentlig vært heldig med kvalmen, var 2 uker der jeg var kvalm hele tiden så forsvant den! Nå er jeg litt kvalm om morgenen og hvis jeg spiser for fort og for mye, så det er til å leve med :-)

Jeg er mye bedre men blir likevel kvalm noen ganger i løpet av dagen. Må passe på å ikke spise middag for seint, da er det kjørt og jeg blir kvalm og uvel hele kvelden. Har ikke lyst på hva som helst og sånn.... men det er til å leve med ;)

Åh gleder meg til det blir min tur. Jeg er kvalm og sulten om hverandre- følte meg som sinnataggen på butikken i sted, fordi jeg klarte ikke å bestemmer meg for kjapt og enkelt (og usunt) versus lang koketid, sikkert like enkelt og sunt.

Er heldigvis ikke så kvalm på jobb som jeg var i en periode, men på kvelden er det skikkelig ille.
Nå er jeg 11 uker i morgen, så da satser jeg på at den forsvinner til bursdagen min på lørdag... :D

Back
Topp