Kvalmen er over???

Bunintheoven :)

Betatt av forumet
Hei dere

I dag leser jeg på Uke 9 oppdateringen at for mange så forsvinner kvalmen nå. Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt og lurer derfor på om jeg har sluppet unna? Er det noen som har erfart at kvalmen først kom etter uke ni?

Da jeg gikle gravid med guttunge, så var jeg ikke kvalm i det store og det hele. Så du er kanskje en av de heldige som slipper unna kvalmen ;)

Jeg har heller ikke vært kvalm, hverken forrige gang jeg gikk gravid eller denne gangen.
Har vært ekstremt trøtt og sliten, men ingen kvalme. Heller motsatt, matlysten er på topp! :)

Du er nok bare en av de heldige som slipper unna :-). Var nesten ikke kvalm i forrige jeg heller men denne gangen er det skikkelig gale

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Du er som de andre sier: en av de heldige ;)

Det er kun dette svangerskapet her jeg har fått kvalmen.. I de tre andre svangerskapene hadde jeg så godt som ingen kvalme... Så synest det er "rart" at denne gangen skal jeg få det,og så ut av de grader... :p

Jeg syns kvamlen gikk an å holde ut til ca uke 8-9, da begynte jeg å spy for fullt!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ble kvalm ca i uke 9... Men jeg har ikke hatt antydning til kvalme i de to første svangerskapene, er jo langt fra alle som blir kvalme! Håper du har sluppet unna!

Jeg ble kvalm i uke 9, begynte å spy uke 10. Så det kan komme, eller du kan være heldig.

Jeg ble veldig kvalm i uke 10, men ikke spydd og har gått på jobb som vanlig. Lurer på om det har forsvunnet nå, føler meg normal. Er 11+4 i dag! Men vet om mange som først har blitt kvalmne i uke 12 og overhode ikke har matlyst :/

Sist gang kom ekstrem kvalmen i uke 10 !! Denne gangen har den ikke dukket opp enda å håper den lar vær ;)

Back
Topp