Kvalmen er helt uutholdelig

Lillemor2015

Andre møte med forumet
Noen som funnet noe som hjelper på kvalmen sin? Jeg gjør alt jeg kan for å holde meg i jobb, men vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Jeg våkner til og med om natten fordi jeg er kvalm! Det er så grusomt!

Min redning hær er Pepsi max... ingefær er bra for kvalmen, enten som. Te, dop eller i maten.

Farris og salte kjeks! Hold deg borte fra fet mat. Spis lite og ofte og ikke stress. Kvalmen blir værre her under stress. Jeg ble sykemeldt å hadde absolutt ikke planer om det. Gikk på jobb sist uke selv om jeg var sykemeldt og måtte kaste inn håndkleet rett før lunsj med spypose ved siden av meg mens jeg kjørte hjem. Sterkt lys og PC / Telefon gjore ting værre for meg. Hold ut. Det går over!

Det de andre sier. Spesielt det å være sliten og trøtt gjør det verre hos meg. Endte med å bli sykemeldt og det hjalp! Sist greide jeg å jobbe med gradert sykemelding så jeg kunne ta litt roligere morgener. Nå klarer jeg ikke å sitte på bussen til jobb.. Har friskmeldt meg litt og jobber det hjemmefra.

Spise og drikke LITT, HELE TIDEN. Non fucking stop. Og ikke slit deg ut, gjør minst mulig.

Ritz kjeks hjelper meg en del

mandler eller salte nøtter.
Fersk appelsen eller noen biter fersk sitron i varmt vann

Heldigvis for min del så har kvalmen begynt å forsvinne nå, og jeg er i uke 8. Men, det fungerte med sitrusfrukt, salte nøtter/kjeks og vann. :happy:
Lykke til videre!

Jeg spiser klementiner på jobb, så fort jeg kjenner kvalmen må jeg spise noe. Det stopper det ikke, men gjør det levelig. Pass på at du har noe i magen til enhver tid, det kan være frukt, kjeks eller noe annet som du klarer å få i deg.

Back
Topp